#798013 - 12-07-1721:52
Re: Start datum för Klassikern.
[Re: Vicotnik]
Granny Smith
Brotoss
Registrerad: 00-06-15
Plats: Bon Temps
Ska blikul dethär. Jag har egentligen halvdassigt med tid, men jag är sugen på attse hur de här kaxiga byborna som är så jävla duktiga på att spela "gissa spelupplägget"-spelet klarar sig i Klassikern.
#798025 - 12-07-1800:40
[Re: Granny Smith]
Recca
Devil in Disguise
Registrerad: 11-06-22
Plats: Östergötland
Skrivet av: Sookie
Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Hmmm... Sookie måste vara Vimes...
Recca måste anses som varulvsspelens motsvarighet till en Catastrophal Abyssal Ancient Red Dragon CR 75 - Basse/Dieselsoppa _______________ Jag önskar jag kunde rappa, då skulle jag rappa detta. _______________ Utnämnd till årets forumpersonlighet 2012 av Vitulv. Tufft.
#798037 - 12-07-1809:53
[Re: Granny Smith]
Kånkel Kanalje
Ost lord
Registrerad: 10-01-06
Plats: Norrland
Skrivet av: Sookie
Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Hur kan Kånrad Konkel räknas till de där byborna? Han har väl ingen koll på upplägg och sånt inte.
Visdomsord by Konrad Konvalj: HODOR! är briljant, HODOR! är som +1 fast bättre. Visst kan det tolkas som -1 om man är på det humöret, men gör inte det! HODOR! gör mig glad och får mig att skratta. Läs HODOR! som +1 varje gång du läser HODOR! så kommer du också bli glad.
#798038 - 12-07-1809:56
[Re: Kånkel Kanalje]
Vicotnik
Den onde
Registrerad: 04-03-28
Plats: Stockholm, Haninge
Får jag be samtliga som ska delta att återgå till sitt "normala" användarnamn tills spelet sätter igång för att minimera förvirringen över vem som är vem.
#798113 - 12-07-1910:30
[Re: Vicotnik]
Recca
Devil in Disguise
Registrerad: 11-06-22
Plats: Östergötland
Skrivet av: Vicotnik
Får jag be samtliga som ska delta att återgå till sitt "normala" användarnamn tills spelet sätter igång för att minimera förvirringen över vem som är vem.
Tack för det.
Recca måste anses som varulvsspelens motsvarighet till en Catastrophal Abyssal Ancient Red Dragon CR 75 - Basse/Dieselsoppa _______________ Jag önskar jag kunde rappa, då skulle jag rappa detta. _______________ Utnämnd till årets forumpersonlighet 2012 av Vitulv. Tufft.
Kånkel Kanalje
Ost lord
Registrerad: 10-01-06
Plats: Norrland
Skrivet av: Vicotnik
Yttligaren en spelare har meddelat att dena tänker hoppa av pga tidsbrist. Finns det någon mer där ute som är intresserad av att ta över en roll?
Röst: Sapient
Visdomsord by Konrad Konvalj: HODOR! är briljant, HODOR! är som +1 fast bättre. Visst kan det tolkas som -1 om man är på det humöret, men gör inte det! HODOR! gör mig glad och får mig att skratta. Läs HODOR! som +1 varje gång du läser HODOR! så kommer du också bli glad.
Spider Jerusalem
Gonzo Journalist
Registrerad: 11-05-13
Plats: The City
Jag har nämt att jag har dåligt med tid och det blev nu så illa att jag var tvungen att hoppa av då jag helt enkelt inte har tiden att spela varulvsspel. Jobber kommer före.
_________________________ Mvh Spider Jerusalem
"In Gygax Nos Fides, Totus Alius Addo Victus." ("In Gygax we trust, all others bring food.")
[leaving note] Have gone to commit suicide. Intend to return from grave friday. Feed cat. The perversity of the Universe tends towards a maximum.