#796282 - 12-06-2915:09
Re: [Stockholm] Forumsöl, 29 Juni
[Re: Stövelkatten]
Storuggla
Huberu Huberu!
Registrerad: 01-12-08
Plats: Stockholm
Det är osolidariskt att dricka öl när jag jobbar.
Storuggla, blipp blipp fronk
Francis Underwood: There are two kinds of pain. The sort of pain that makes you strong, or useless pain. The sort of pain that's only suffering. I have no patience for useless things. [strangles dog] - Kevin Spacey funkar som FU
#796292 - 12-06-2916:00
[Re: Vicotnik]
Vicotnik
Den onde
Registrerad: 04-03-28
Plats: Stockholm, Haninge
Enligt gizmo så ska det vara någon spelning i parken och då jag inte har någon lust att sitta och skrika för att göra mig förståd samt att ölutbudet är rent utsagt dåligt och de olika väder sidorna säger olika om hurvida det ska regna så tänker jag bege mig till Bishop istället.
Är det några fler som hänger på ditt istället för parken? Eller får jag dricka öl ensam?
#796294 - 12-06-2916:06
[Re: Vicotnik]
gizmo
Kattkräkupptorkningsnisse
Registrerad: 08-10-27
Jag tycker ju ni borde till BA. Mycket smartare. Det är bara jag som då inte hänger på. men jag skulle ändå kommer efter kl 20 och inte stanna ute längre än några timmar idag.
#796295 - 12-06-2916:08
[Re: Stövelkatten]
Spider Jerusalem
Gonzo Journalist
Registrerad: 11-05-13
Plats: The City
Vicotnik ringde mig. Vi drar till Bishops istället ni som vill kan komma dit. Vi känner inte för att sitta på ett ställe med skitöl, men vi är lite av ölsnobbar.... Vi kommer vara där från 18:00
Ändrad av Spider Jerusalem (12-06-2916:08)
_________________________ Mvh Spider Jerusalem
"In Gygax Nos Fides, Totus Alius Addo Victus." ("In Gygax we trust, all others bring food.")
[leaving note] Have gone to commit suicide. Intend to return from grave friday. Feed cat. The perversity of the Universe tends towards a maximum.
Stövelkatten
Gudabefläckaren
Registrerad: 05-05-13
Skrivet av: Spider Jerusalem
Vicotnik ringde mig. Vi drar till Bishops istället ni som vill kan komma dit. Vi känner inte för att sitta på ett ställe med skitöl, men vi är lite av ölsnobbar.... Vi kommer vara där från 18:00
Jag kör BA då också. Funderar på att skriva ut 107 sidor Cavemaster och några rollformulär. Samt plocka med mig ett par dussin små stenar...
Hipster T. Pokémon
Forumredaktör
»Politiskt korrekt«
Registrerad: 00-05-17
Jag tycker egentligen inte att det behövs någon text här eftersom rubriken liksom säger allt jag vill säga – men då skulle det se så tomt och tråkigt ut.
_________________________ /Dante
————— Glöm inte Laws postulat: »Benägenheten att förväxla personlig smak med objektiv kvalitet är närmast universell. […] Denna grundläggande princip för mänsklig uppfattningsförmåga är svår att övervinna, även när vi intellektuellt är medvetna om den.« – Robin D. Laws ————— »Vi sover tryggt i våra sängar för att hårdföra möss står redo i natten att utöva våld mot dem som vill oss illa.« – inte alls Winston Churchill ————— »En aktningsvärd spelledare dödar aldrig avsiktligt spelarnas rollpersoner, utan tillhandahåller möjligheter för överilade och obetänksamma spelare att göra det helt på egen hand.« – E. Gary Gygax ————— »Bra rollspelare hanterar regler. Dåliga rollspelare hittar på dåliga ursäkter för att avskaffa regler.« – Magnus Seter[/size]
Arfert
Hedersmoderator
Gudakonung
Registrerad: 04-09-09
Hade tänkt att gå, men är risig. Hoppas jag är bra till söndag i alla fall.