Hmmm, 27:e maj skulle kunna vara tillräckligt långt fram i tiden för att jag ska ha kunnat "spela av mig" Diablo III. Vi säger så här, om ni hamnar på 11 personer och desperat behöver en sista spelare innan spelstart så hoppar jag på. Varulvslir i Vampire-tappning är ju trots allt grymt häftigt och det vore synd om det inte blev något av det.
Mukwa
Lite brulig
Registrerad: 06-08-17
Plats: Indieörebro
Shine black the sun Shine blood the moon Gehenna is coming soon
Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr, men bara för att göra dig till lags skriver jag upp dig i parentes så länge! [even smiling graemlins must be trapped]
Sign me up, Scotty!
Äh, om kaosdemonen från helvetet är med så måste jag ju så klart vara med också. So count me in. Kan vi få ihop 16 spelare måntro? Fortsätt att anmäla er!
Konrad Konvalj
Ost lord
Registrerad: 10-01-06
Plats: Norrland
Skrivet av: Tyr
Skrivet av: Basenanji
Fan!
Jag måste anmäla mig.
Jag må vara en kaosdemon från helvetet, men NU ska jag skärpa mig och brja spela som alla andra!
Ni kanske inte vill det – men JAG vill vara med!
Sign me up, Scotty!
Äh, om kaosdemonen från helvetet är med så måste jag ju så klart vara med också. So count me in. Kan vi få ihop 16 spelare måntro? Fortsätt att anmäla er!
Röst: Sapient
Röst: Sapient
Visdomsord by Konrad Konvalj: HODOR! är briljant, HODOR! är som +1 fast bättre. Visst kan det tolkas som -1 om man är på det humöret, men gör inte det! HODOR! gör mig glad och får mig att skratta. Läs HODOR! som +1 varje gång du läser HODOR! så kommer du också bli glad.
#789595 - 12-05-1014:31
Re: Werewolf the Masquerade
[Re: VildKatt]
Mukwa
Lite brulig
Gött! En gammal räv till som gör comeback!
Vildkatt har varit ulv 2 gånger, och har vunnit den ena (UA) och skulle förmodligen ha vunnit WRNU-liret som ulv om det hade avslutats! It's an honour Välkommen!
#789598 - 12-05-1014:38
Sista anmälningsdag 20:e maj!
[Re: Mukwa]
Mukwa
Lite brulig
--------------------------------
WEREWOLF
The Masquerade
-------------------------------- Eftersom vi har uppnått 12 deltagare sätter jag ett sista datum för anmälningar nu och hoppas på att fler ramlar in. Designen på spelet hinner jag med att fixa om det blir fler, och jag ser gärna att så många som möjligt är med! (= 12 är inte nödvändigtvis ett eftersträvansvärt antal)
Startdatum: Söndagen 27 maj Sista anmälningsdag: 20 maj Lägsta antal deltagare: 12
Camarillan i staden har infiltrerats av besläktade som säger sig tillhöra den fruktade Sabbaten. Prinsen har utlöst ett Elysiemöte i sin herrgård och nåde den som inte kommer! Alla besläktade ska närvara eller möta den slutgiltiga döden. Väl på herrgården handlar det om att avgöra vilka som tillhör Sabbaten och förgöra dem så att de inte kan störta Camarillans styre och ta staden i sin besittning. Kommer Camarillan att hålla ställningarna, eller kommer Sabbatens beryktade Patriark att göra sitt intåg för att frälsa staden i blod och våld?
Anmälda(17) KK Recca SJ Vic Vimes Lu-Kaazh !Paxen Xyas Elmrig Basenanji Tyr Vildkatt Cassius Björn den gode Ond bråd död Måns Möller (unfair)
Ändrad av Mukwa (12-05-1322:12)