Übereil
Resident Eeyore
Registrerad: 10-06-10
Plats: Mellan Örebro och Stockholm
...jag har fått jobb! Ingenting är påskrivet men vi har en muntlig överenskommelse. Så om inget markabert inträffar så kommer jag börja i mitten av Juni på ett företag i centrala Stockholm.
Jag vill passa på att tacka alla som hjälpt mig med att skriva ansökningar, CV:n, hitta jobb att söka eller som bara varit allmänt stöttande... vilket blir större delen av forumet. Så tack alla!
Übereil, som är glad över att ett och ett halvt års väntan är över.
»Politiskt korrekt«
Registrerad: 00-05-17
Plats: Stockholm
NT = Nykterhetsivrande Telefonförsäljare
_________________________ /Dante
————— Glöm inte Laws postulat: »Benägenheten att förväxla personlig smak med objektiv kvalitet är närmast universell. […] Denna grundläggande princip för mänsklig uppfattningsförmåga är svår att övervinna, även när vi intellektuellt är medvetna om den.« – Robin D. Laws ————— »Vi sover tryggt i våra sängar för att hårdföra möss står redo i natten att utöva våld mot dem som vill oss illa.« – inte alls Winston Churchill ————— »En aktningsvärd spelledare dödar aldrig avsiktligt spelarnas rollpersoner, utan tillhandahåller möjligheter för överilade och obetänksamma spelare att göra det helt på egen hand.« – E. Gary Gygax ————— »Bra rollspelare hanterar regler. Dåliga rollspelare hittar på dåliga ursäkter för att avskaffa regler.« – Magnus Seter[/size]
Hoppas det blir skitbra, vilket det säkert kommer att bli.
Ändrad av solvebring (12-04-2715:18)
#Regel 8: Respektera moderatorernas arbete. Om du tycker att ett inlägg bryter mot någon av dessa regler – meddela moderatorerna så avgör de lämplig åtgärd. Posta inte ett eget svar och påpeka regelöverträdelsen. Att tolka reglerna är moderatorernas uppgift. – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – #Jag skriver:http://solvebring.se #Jag tecknar:http://art.solvebring.se/