Hurra, hurra!
Jag är precis hemkommen från GothCon där de sista fyra exemplaren såldes av Kaleidoskoparna. Det tidigare omtalade Höstdimma Expert ligger på is då jag är upptagen med andra projekt, men det är fritt fram att komma med önskemål. Kommer det någon riktigt kul fråga/önskemål kanske jag släpper distraktionerna och skriver en snutt.
Givet min arbetstakt är nog Höstdimma Expert något som skymtar vid 10årsjubileet. Jag har hört vaga mummel i kulisserna om ett SciFi-spel med Höstdimmas regelmotor, och har gett min välsignelse, men vi får se om det faktiskt blir något av det projektet.
--
De andra projekten är närmast en rejäl revidering av Fenomenet från Dogmautmaningen i fjol, och Kadettspelet, som nu har bytt namn till The Academy.
Jag gör sällsynta statusuppdateringar på min blogg (gröna knappen i min signatur) om hur spelprojekten går för den som är intresserad. Där kommenterar jag också de spel jag läser, det har blivit några stycken som fallit under luppen vid det här laget (under Index of gaming posts finns en praktisk lista).