|
|
#684924 - 2010-04-20 19:13
Supergänget -- nu än mer lättköpt
|
Moderator
Republic serial villain
Registrerad: 2001-02-23
Plats: Linköping
|
Sedan några timmar tillbaka har det blivit betydligt lättare att köpa Supergänget. Nu finns spelet nämligen tillgängligt på adlibris (och även på andra svenska sajter som säljer böcker). Så om du har låtit bli att köpa Supergänget för att det är komplicerat och dyrt att beställa det från lulu, har du ingen ursäkt längre. /tobias
Topp
|
|
|
|
#684925 - 2010-04-20 19:28
Re: Supergänget -- nu än mer lättköpt
[Re: Gurgeh]
|
I escaped from Castle Ravenloft!
Registrerad: 2003-05-21
Plats: Holmsund, Umeå
|
Du har ju länkat till fel spel? »Supergänget av Okänd« står det ju, din tråd borde väl ändå handla om »Supergänget av Tobias Radesäter«? För övrigt har jag läst att spelet faktiskt heter »Superhjältarna«...! (Jaja, förlåt. Det var en kul nyhet.  )
Topp
|
|
|
|
#684927 - 2010-04-20 19:36
[Re: DeBracy]
|
Moderator
Republic serial villain
|
Du har ju länkat till fel spel? »Supergänget av Okänd« står det ju, din tråd borde väl ändå handla om »Supergänget av Tobias Radesäter«? När man söker på "supergänget" och får upp en lista med produkter som passar på sökorde så står det "Supergänget av Tobias Radesäter", men om man klickar på produkten så ser man ingen författare längre. Det skulle aldrig hända Dan Brown eller Jan Guillou! /tobias
Topp
|
|
|
|
#685030 - 2010-04-21 14:06
|
Har inget internet längre.
Registrerad: 2000-10-15
Plats: Bland molnen
|
Hur fick du ut spelet till dessa sajter?
/Han som är nyfiken
Topp
|
|
|
|
#685076 - 2010-04-21 19:32
[Re: Han]
|
Moderator
Republic serial villain
|
Hur fick du ut spelet till dessa sajter? Hot om våld! Nej, genom Publit. De ordnar på något sätt så att böckerna de trycker finns tillgängliga för svenska bokförsäljare. Det är Martin som sköter detaljerna, eftersom han haft kontakt med dem innan och eftersom han har ett företag för det. Tack Martin. /tobias
Topp
|
|
|
|
#687908 - 2010-05-20 16:02
|
Hedersmoderator
Gud
Registrerad: 2004-09-09
Plats: Stockholm
|
Hur upplever du tryckkvaliteten jämfört med lulu-versionen (som jag har)...? Man kanske skulle stödköpa ett ex till...
Topp
|
|
|
|
#687981 - 2010-05-21 08:20
[Re: Arfert]
|
Moderator
Republic serial villain
|
Hur upplever du tryckkvaliteten jämfört med lulu-versionen (som jag har)...? Man kanske skulle stödköpa ett ex till... Jag tror att kvaliteten från Publit är lite bättre vad gäller papper och tryck, men de är ganska lika. Man måste titta ganska noggrant för att se skillnad på dem. Men jag är inte speciellt bra på att bedöma sådant, så jag rekommenderar att du köper ett eget exemplar och jämför.  Men då får du lova att ge bort ett av dina exemplar till någon som behöver det bättre. /tobias
Topp
|
|
|
|
#688005 - 2010-05-21 11:17
|
Hedersmoderator
Gud
Registrerad: 2004-09-09
Plats: Stockholm
|
Hur upplever du tryckkvaliteten jämfört med lulu-versionen (som jag har)...? Man kanske skulle stödköpa ett ex till... Jag tror att kvaliteten från Publit är lite bättre vad gäller papper och tryck, men de är ganska lika. Man måste titta ganska noggrant för att se skillnad på dem. Men jag är inte speciellt bra på att bedöma sådant, så jag rekommenderar att du köper ett eget exemplar och jämför.  Men då får du lova att ge bort ett av dina exemplar till någon som behöver det bättre. /tobias Är ju alltid bra att ha flera ex i spelgruppen, eller hur? Snabbare att läsa in sig på reglerna, om det behövs.
Topp
|
|
|
|
#689915 - 2010-06-16 22:54
|
Teknisk redaktör
Betonganarkist
Registrerad: 2002-12-28
Plats: Nynäshamn
|
Nej, genom Publit. De ordnar på något sätt så att böckerna de trycker finns tillgängliga för svenska bokförsäljare. Det är Martin som sköter detaljerna, eftersom han haft kontakt med dem innan och eftersom han har ett företag för det. Tack Martin. Ja, vissa har det bra. //Krank, som inte har något sådant företag och därför glatt får svälja att inte finnas på adlibris/bokus
Topp
|
|
|
|
|
|
16 registrerade (Arvidos, Myling, Mikael Johansson, Yaaraer, Hakanlo, RipperDoc, Konrad Konvalj, Möller, GnomviD, Hans., Niklas73, Dante, 1897, Wilmer, krank, Bobby Magikern),
9
gäster och
11
sökmotorer online. |
|
Förklaring:
Redaktör,
Global moderator,
Moderator,
Sponsor
|
|