#634870 - 08-12-10 17:41
FÄÄÄÄÄRDIG!
|
Förvirrad skäggig man som studerar himlen.
Registrerad: 00-05-19
Plats: Nordnordost
|
Idag hade jag fått paket från Spanien. I paketet fanns provtrycket, som på det hela taget ser bra ut. Om jag någonsin får för mig att göra en reviderad utgåva så skall jag trolla lite med marginalerna, och se till att några långa ord som skjuter ut i marginalen håller sig på sin plats. Men jag är nöjd. Boken finns därmed uppe till försäljning på Lulu.com sedan en kvart tillbaka eller så. Lulus sökmotor är hjv, men här http://www.lulu.com/content/5098306 är en direktlänk in i djupet av deras utbud. Frakten är svindyr, inte mycket att göra åt tyvärr. Men hugg några av Kaleidoskoparnas böcker samtidigt så blir det ju inte så hemskt farligt, per bok räknat. (De böckerna går ju inte heller att söka fram till, så de har en listig sida med direktlänkar: http://www.kaleidoskop.se/?page_id=20 )
|
|
Topp
|
|
|
|
#634873 - 08-12-10 17:52
Re: FÄÄÄÄÄRDIG!
[Re: wilper]
|
Professor i indieologi
Registrerad: 00-08-17
Plats: Indieörebro
|
Grattis!
Man kan också vänta i några dagar, till när jag fått mitt provtryck hem (det skickades från Spanien i måndags), och beställa båda våra spel samtidigt!
Topp
|
|
|
|
#634878 - 08-12-10 18:19
|
It's all pig!
Registrerad: 08-03-18
Plats: Umeå
|
Grattisgrattis! Jag måste nog skärpa mig och styra upp och köpa lite svenska spel, det har jag varit alldeles för dålig på.
Topp
|
|
|
|
#634881 - 08-12-10 18:29
Grattis
|
Moderator
Republic serial villain
Registrerad: 01-02-23
Plats: Linköping
|
Grattis så mycket, och tack för reklamen. Jag kommer att köpa spelet inom en inte alltför avlägsen framtid.
/tobias
Topp
|
|
|
|
#634898 - 08-12-10 22:05
|
It's all pig!
Registrerad: 08-03-18
Plats: Umeå
|
Skulle det inte kunna lösas med en klistrad tråd under spelmakarforumet med länkar till lulu och eventuella andra inköpsställen för olika produkter?
Kommer du dema något på Snökon föresten?
Topp
|
|
|
|
#634919 - 08-12-11 07:57
|
Xenomorf mystiker
Registrerad: 01-01-21
Plats: Umeå, Norrland
|
Stort grattis! Det är en härlig känsla att hålla i sitt spel när det äntligen kommer i tryck.
Spelet ser snyggt ut, jag ska passa på och beställa ett ex samtidigt som OB.
Kom gärna på snökon och sälj boken, Höstdimma har ju varit ett inslag på konventet under flera år nu.
Spelar: Tribe 8, Dark Heresy, Mutant UA Ulvriket, WHFRPG Enemy Within, Lamentations of the Flame Princess Spelleder: Trail of Cthulhu - Armitage Files Skriver: Legend, Nyckeln och Porten, Ad Astra, Xuh'lan. Min old school blogg: http://measurelesscaverns.blog.com/
|
|
Topp
|
|
|
|
#634938 - 08-12-11 10:21
|
Förvirrad skäggig man som studerar himlen.
Registrerad: 00-05-19
Plats: Nordnordost
|
Skitbil. Naturligtvis får Lulu någon sorts magisk bugg som visar FEL omslag i bokpresentationen, precis som jag släpper Höstdimma. Jag har pratat med deras support, och det är bara web-presentationen som är fel. Trycket kommer fortfarande att bli rätt. En pytteliten bild av det riktiga omslaget kan ses här http://stores.lulu.com/store.php?fAcctID=1036529
|
|
Topp
|
|
|
|
#634954 - 08-12-11 15:07
Woooooooooo!
|
Vilket pris har utopia?
Registrerad: 03-05-21
Plats: Holmsund, Umeå
|
Congrats! Ett litet steg för dig men ett stort steg för mänskligheten.  Jag måste komma förbi och tjyvbläddra nån dag.
Topp
|
|
|
|
|
8 registrerade (Magnus Seter, DeBracy, claes, krank, Tarr, Vimes, Shadowcaller, 1 osynlig(a)),
24
gäster och
7
sökmotorer online. |
|
Förklaring:
Redaktör,
Global moderator,
Moderator,
Tekniker,
Sponsor
|