_________________________ Gardener <gardener@rollspel.nu> "All makt åt Olle, vår befriare!" -- Krille Just remember, if you can’t eat it, it’s not a carrot. Det är inte rockenroll om man vet vad man gör.
Jo, förvisso, men när det är så meningslösa saker så tycker jag inte det är någon mening att göra något åt det.
Du kan väl svara och ljuga ihop nåt om att PM-delen kommer att utvecklas mer i en framtida version av systemet och att det antagligen kommer med då.
_________________________ Gardener <gardener@rollspel.nu> "All makt åt Olle, vår befriare!" -- Krille Just remember, if you can’t eat it, it’s not a carrot. Det är inte rockenroll om man vet vad man gör.
Nä, det som kommer med på todo-listan är bara saker som nån betalar mig för att fixa, som med alla andra grejer, som jag inte velat ha själv iaf.
#248885 - 03-04-0115:32
Re: En request
[Re: Illern]
Seinet
Ärkemagiker
Registrerad: 00-05-18
Plats: Göteborg
Det tycker jag låter som en bra idé, får vi ju mer pengar att uppgradera servern för när det behövs och så kan vi ta lite gemensama krogrundor ifall det skulle bli överskott.
Gemensamma krogrundor (för redaktionen och av redaktionen inbjudna alltså) låter ju som ett perfekt sätt att skaffa lite lokalkännedom vid formusmötena. Så slipper vi beblanda oss mer än nödvändigt med alla vanliga användare som inte exelerat på nå't vis också.
_________________________ /Illern
Webbplats; www.illertass.se/ --- ''Jävlar vilken rock 'n' roll:ig tröja du hade idag!'' Keybrokers receptionist om Illerns klädsel.
''Per, hur många nitbälten hade Kristoffer egentligen idag? Fyra?'' Keybrokers COO om Illerns klädsel.
Kommer vi verkligen att nå'nsinn ha så mycket pengar på hög att det är värt avgifterna för ett bankkonto? Är det inte bättre att använda upp pengarna eller helt enkelt bara dela upp dem på redaktörernas privata konton direkt?
_________________________ /Illern
Webbplats; www.illertass.se/ --- ''Jävlar vilken rock 'n' roll:ig tröja du hade idag!'' Keybrokers receptionist om Illerns klädsel.
''Per, hur många nitbälten hade Kristoffer egentligen idag? Fyra?'' Keybrokers COO om Illerns klädsel.
Vi skulle ju kunna ha ett paypal-konto, men det kräver ju att man har kreditkort för att betala. I övrigt funkar det väldigt smidigt.
Då fixar jag ett paypal-konto så vi kan få igång det. Ska bli gott med lite gratis öl.
#248894 - 03-04-0122:49
Re: En request
[Re: Gardener]
Seinet
Ärkemagiker
Registrerad: 00-05-18
Plats: Göteborg
Jo, fast lite av pengarna får ju gå till biljettpriser för mig och Ymir bland annat, flyg är ju faktiskt rätt billigt. För vi skall väl supa tillsammans och inte var och en för sig?