1. Håller med. Hårdbundet är överskattat. Omslaget är inget mindre än fantastiskt.
2. Nja, den var okej, men jag jämför direkt med profetian i O4Ö, och den är av lite olika anledningar lite bättre.
3.Alla borde börja med liten text! Den har fortfarande hög läsbarhet, men det är snyggare och sidorna räcker längre!
4. Jepp, mycket grymma kartor! Jag har iofs mest läst Chaosiums grejjer på sistonde, och där är det typ konstruktören eller nån annan klåpare som gör kartorna. Men i alla fall!
5. Suveränt, Dante! Så här bra grafisk form blir man sällan bortskämd med. Och det kanske är standard nu för tiden, men JAG tycker absolut att det är bonus att det står vilket papper det är och vilka typsnitt som använts.
6. Kampanjen i sig verkar helt okej hittils. Framförallt verkar den storslagen. Storslaget är bra. Fast jag har precis läst ut Masks of Nyarlathotep, så jag är inställd på extremt hög standard ;)
Egna kommentarer:
1. Ett index för fan! Jag hittar ingenting

Jag läste någonstans att det skulle finnas regler för storskalig strid, men jag hittar fan inget

(det kanske finns ett index, bara det att jag inte hittat det?)
2. Jävligt bra att ni ger ut äventyr. Ännu bättre att ni ger ut kampanjer! Kampanjer på svenska är man inte ofta man blir bortskämd med!
3. Mycket smart att släppa allt i små portioner i samma bok. Alltså att det i samma bok finns lite tilläggsregler, lite nya varelser, man beskriver ett nytt land osv. Det går igen i såväl Vinterskogen, som Vildhjarta som Snösaga. Smart drag!
4. Kul att Blodughadda är nämns i både Vinterskogens Hemlighet och Vildhjarta. Men jag hade gärna sett en snyggare övergång mellan Vildhjarta och Snösaga.