Får för det mesta hålla med, som vanligt var tidningen en trevligt, proffsig läsning.

Om jag måste nämna något dåligt måste det vara New Horizon recensionen, jag stönade redan när jag såg Åsa Roos namn men självklart ville jag inte döma den efter omslaget, och som vanligt med Roos recensioner börjar den bra, proffsig, rak på sak och god balans av ris och ros "nämen Åsa kan ju skriva...en...bra"

Citat:
När jag ser över illustrationerna är nästan alla kvinnor försedda med exponerade, nästan bara bröst och bara midjor, samt tydligt markerade skrev. Det gör mig illa till mods

...jaha, där försvann den kreditabiliteten i den recensionen, nu misstolka mig inte, hon är fri att ha sådana åsikter, men det finna faktiskt en tydlig gräns mellan att ha en åsikt och att uttrycka den. Jag läser recensioner om en produkt för att få ett neutralt, konstruktivt omdöme om produkten, inte för att höra någons privata samhällsåsikter.

Åsa är helt klart en seriös och flitig skrivare, men hon har lite problem att lämna hennes privata åsikter vid ytterdörren till jobbet ibland.