förra rundan hade jag två misstänkte par. Först krank & zebulon och sedan kefka & Måns

krank & zebulon byggde på risings ifrågasättande av zebulons krank-kunskap. Men efter att ha läst inläggen från runda ett och början av runda två så var det inte mycket att gå på. Därför blev jag förvånad när det drogs upp igen på måndagskvällen, det kändes inte som om någon brydde sig om att gå tillbaka o titta, så jag skrev en rad inlägg om detta. Sen hade Zebulon samma förmåga som mig och han försvann. Att vi hade samma förmågor kan kanske förklaras av Björn den Godes "(det finns trots allt en möjlighet att den här typen av info ges till två spelare men då är dom på olika lag)"

kefka & Måns var ju förgiftningsskanadalen. kefka pressades till lite outande men Måns kom lindrigare undan pga proffesionellare analyser. Sen blev det aldrig någon riktig press på en uppstyrd hantering av deras drinkar men Måns hade en plan..
och den var ju smart. kefka skulle fortfarande kunna vara skyldig men oddsen är lägre för ze zmuzzler in ze dahrk.

Jag hade en rätt mager skyldig-lista förra rundan, #680901, #681052 nästa på tur skulle vara Paxen för hans för tidiga förmågeoutande eller Bsenanji för att han inte berättar mer om sin robots förmåga, är det månne fjärr-freneologi?

Sent i andra tyckte jag även att hjk mest var lösa beskyllningar men nu har ju han o krank korföthört varandra.