Oh spännande att vara åter och se att en varulv blivit plockad, få veta att jag är MD eller MMD (eh.. vad är MMD? MD står för muterat djur vet jag, men det andra?) och.. sörja att BDG är ute ur spelet.

Jag kommer dock fortsatt vara upptagen då jag, i morgon, ska försöka lappa ihop min krockskadade bil så att den blir körduglig igen, men jag håller ett öga på saker och ting.

I övrigt så såg jag att Persson var fortsatt säker på att Glom är en medhjälpare till Zebulon medan jag, efter min summering av Gloms inlägg, börjar bli lite osäker även om vi nu faktiskt fick ut Zeb. Är de verkligen i maskopi med varandra?

Vimes är för mig inte grönad, och blev hemskt upprörd när jag tjötade på honom i förra drinkrundan efter hans analys av läget, så jag tror jag börjar snegla ditåt igen. Purgatory känns också grön numera som faktiskt gjort nytta med sin förmåga (Tack, tack!) och allt jag hoppas på nu är att nyktra till så jag får en förmåga jag med.

Så mina grönlistade är alltså:
Persson, Purgatory och Paxen i nuläget. Eh.. Vad mycket P det blev... Nu blev jag nästan misstänksam bara därför.