Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Olika formulär samt brickor för jakt

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Stövelkatten, Idag, 00.12
0 responses
21 visningar
4 gillar
Stövelkatten  
Skapad av Måns, 11 April 2017, 13.29
59 responses
1.063 visningar
8 gillar
Paal
av Paal

Skapad av Dr_Dängrot, Igår, 21.27
4 responses
156 visningar
0 gillar
krank
av krank

Skapad av Krille, Igår, 20.42
2 responses
88 visningar
4 gillar
Krille
av Krille

Skapad av Rymdhamster, 26 April 2017, 16.24
17 responses
259 visningar
1 gillar
da_bohz
av da_bohz

Skapad av ceruleanfive, Igår, 20.34
1 response
59 visningar
1 gillar
soda
av soda

Skapad av Nässe, 16 November 2016, 20.58
16 responses
598 visningar
2 gillar
Nässe
av Nässe

Skapad av Dr_Dängrot, 26 April 2017, 12.40
20 responses
235 visningar
0 gillar
Dr_Dängrot  
Skapad av Guran89, 26 April 2017, 10.47
46 responses
729 visningar
2 gillar
Fjodor Pollett  
Skapad av anth, Igår, 17.41
5 responses
53 visningar
0 gillar
0.113
av 0.113

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Olika formulär samt brickor för jakt

Hej!
    tack för ett fantastiskt bra spel.
    Jag har dock några frågor.

I regelboken hänvisas man vid några tillfällen till hemsidan för att ladda ner exempelvis formulär (sammanfattningsformulär för Rollpersoner, NPC, rykte osv) eller brickorna för Jakt.
    Jag kan dock inte hitta detta på sidan någonstans. Har jag missat något? eller var hittar man detta extramaterial?

Tack på förhand
    /Boorken

Vår nya webbplats på åskfågeln.se har blivit försenad hos de som ska hjälpa oss med den. Men vi kommer att lägga upp dem på rollspel.com så länge. Ska försöka få upp dem under helgen. Meddelar på forumet när de är på plats.

/Anders & Tove

Kommentera

Åhå
      jag förstår.
      Tack så mycket för snabbt svar

Kommentera

Jag kan inte se att detta kommit upp, alternativt så har jag helt enkelt missat det. Är det något som är på gång? Jaktformulären skulle verkligen sitta fint :)

Kommentera

Jag tror att ni arbetar för fullt, men kan inte låta bli att tjata om Jaktformulären/brickor ändå! :)
          De skulle verkligen underlätta och höja upplevelsen när vi spelar på lördag!

Kommentera

Jag gissar att det bara är försenat, men för säkerhetsskull: Det är väl inte så att jag missat att jaktformulär och brickor laddats upp någonstans?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Inkognito Visa inlägg
              Jag gissar att det bara är försenat, men för säkerhetsskull: Det är väl inte så att jag missat att jaktformulär och brickor laddats upp någonstans?

jag har inte hört något så jag gissar det är försenat

Kommentera

Hej! Hur har det gått med dessa brickor?

Kommentera

Ömfotingen, utlovade nyheter och dessutom en kickstarter för Freeway warrior som ångar på som tåget! Det var längesedan man hade det bäddat för en såpass bra måndag! :)

Kommentera

Ifall att någon saknar Facebook (där Åskfågeln idag bjuder på nyheter och uppdateringar varje timma!! :D ) så tar jag mig friheten att informera om att det kommer att släppas en spelledarskärm med vilken tryckta jaktbrickor medföljer! (Samt även 8 vagnar med speldata!)

Förutom spelledarskärmen släpps även ett nytt äventyr, "Revolverns lag"!

Båda ska skickas på tryck under juli månad.

Idag kör de dessutom 4 juli rea på www.åskfågeln.se där de varit generösa att lägga in ovanstående produkter för förköp så att man kan ta del av rabatten! :)

Kommentera

Finns det någon möjlighet att ni kan tillgängliggöra formulären snart? Ser fram emot att spela, och misstänker att de kommer att behövas.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av LordTengel Visa inlägg
                        Finns det någon möjlighet att ni kan tillgängliggöra formulären snart? Ser fram emot att spela, och misstänker att de kommer att behövas.
                        Formulären från böckerna kan du ladda ner från http://rollspel.com

Längst ner i mittenspalten finns länkar till rollformulär och alla övriga formulär i böckerna. Vi håller på att uppdatera jaktbrickorna inför spelledarskärmen så de finns inte på plats än. Men de kommer att finnas för nedladdning senare.

/Anders & Tove

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Anders & Tove Visa inlägg

Formulären från böckerna kan du ladda ner från http://rollspel.com

Längst ner i mittenspalten finns länkar till rollformulär och alla övriga formulär i böckerna. Vi håller på att uppdatera jaktbrickorna inför spelledarskärmen så de finns inte på plats än. Men de kommer att finnas för nedladdning senare.

/Anders & Tove
                          Så mycket koll hade jag... Tack så mycket!

Kommentera

Fast, rollspel.com eller www.rollspel.com fungerar inte: Service Unavailable

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Huggsnok Visa inlägg
                              Fast, rollspel.com eller www.rollspel.com fungerar inte: Service Unavailable
                              Det måste ha varit något tillfälligt för nu fungerar det.

/Anders & Tove

Kommentera

Arbetar …
                              X