Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Mörkret vid stigens slut - nytryck?

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av God45, Idag, 11.57
8 responses
121 visningar
0 gillar
Khan
av Khan

Skapad av Minimoni, Idag, 16.43
0 responses
10 visningar
0 gillar
Minimoni  
Skapad av APM, 14 December 2017, 20.50
27 responses
499 visningar
0 gillar
Björn den gode  
Skapad av adam23089, Idag, 13.17
4 responses
41 visningar
0 gillar
Björn den gode  
Skapad av krank, Igår, 06.47
5 responses
92 visningar
0 gillar
krank
av krank

Skapad av adam23089, Idag, 06.38
1 response
36 visningar
0 gillar
Björn den gode  
Skapad av Phelan, Idag, 14.49
0 responses
25 visningar
0 gillar
Phelan
av Phelan

Skapad av marat, 13 December 2017, 13.34
11 responses
246 visningar
2 gillar
marat
av marat

Skapad av Vimes, Igår, 19.31
5 responses
183 visningar
9 gillar
APM
av APM

Skapad av Khan, 14 December 2017, 18.35
2 responses
143 visningar
1 gillar
Khan
av Khan

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Mörkret vid stigens slut - nytryck?

Hallå!

Finns det några tankar på ett nytryck av Mörkret vid stigens slut?

Missade det vid första utgivningen och det verkar stört omöjligt att finna nu för tiden.

Ja, den kommer att komma ut som en del av vår första äventyrs-pocket. Senare i år.

Kommentera

Pratar ni om Mörkret vid Stigens slut som blev Årets supplement i Speltidningen Fenix omröstning 2012?

Kommentera

Exakt!

Kommentera

Finns det nån som vill bli av med sitt nuvarande ex av äventyret kan ni pm'a mig.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Arfert Visa inlägg
            Ja, den kommer att komma ut som en del av vår första äventyrs-pocket. Senare i år.
            Ok! Då blir det väl att införskaffa en Fantasy! Äventyrspocket också då!

Tack för svar, Arfert, och fortsätt skapa bra grejor! :)

Kommentera

Till min stora lycka så slog jag "SL-special" på mitt utforskningsslag på GothCon och lyckades därmed hitta ett sprillans nästan-nytt ex i en låda! Fru Fortuna ler mot lite vem som helst nu för tiden... ;)

Kommentera

Kommer det att justeras något?

Jag tänker apropå till exempel den väldigt vettiga recensionen i Fenix (som tyvärr inte verkar finnas tillgänglig online, man kan dock läsa t.ex. den här istället).

Eller skulle äventyret bli "försämrat" i tilltänkt målgrupps ögon av att man fixade till de delar recensenten kritiserade (vad det isf säger om målgruppen låter jag vara osagt)?

Jag har för mig att även författaren av äventyret ändrade åsikt efter ett tag, men jag kan minnas fel.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av krank Visa inlägg
                  Kommer det att justeras något?

Jag tänker apropå till exempel den väldigt vettiga recensionen i Fenix (som tyvärr inte verkar finnas tillgänglig online, man kan dock läsa t.ex. den här istället).

Eller skulle äventyret bli "försämrat" i tilltänkt målgrupps ögon av att man fixade till de delar recensenten kritiserade (vad det isf säger om målgruppen låter jag vara osagt)?

Jag har för mig att även författaren av äventyret ändrade åsikt efter ett tag, men jag kan minnas fel.
                  En del saker kan ändras. Förtydligas. Den "onda kattatanten" är inte ond, hon har bara utsatts för saker som motiverar hennes handlande. Kanske är det byborna som är de onda, egentligen? Och så vidare. Att göra några personer immuna mot förtrollningen är för övrigt en bra idé.

Fast en del saker i recensionen är rent trams. ;)

Kommentera

MVSS är för övrigt det bäst säljande äventyr vi gjort. Och sålde slut sjukt snabbt.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Arfert Visa inlägg
                      MVSS är för övrigt det bäst säljande äventyr vi gjort. Och sålde slut sjukt snabbt.

Jag utgår från att detta var en helt lösryckt och allmän kommentar, för den hade ju inget alls att göra med något jag skrev =)

Kommentera

Japp, men inte innan han gav mig mitt favoritepitet - feministisk pansarnäve. <3

Jag hade för övrigt kunnat vara mycket spetsigare i mina formuleringar överlag när det handlar om recensioner, men jag får så mycket ovett ifrån ett visst forum när jag är det, bull-farbröder inräknade :).

Kommentera

Jag utgår från att detta var en helt lösryckt och allmän kommentar, för den hade ju inget alls att göra med något jag skrev =)
                          Nej, den syftade på att det är ett efterlängtat nytryck.

Kommentera

Nej, den syftade på att det är ett efterlängtat nytryck.

Kommentera

Ena dagen naken kvinna på omslag, nästa dag relansering av kritiserat äventyr. Ny PR-strategi för SagaGames?
                              Last edited by gorillotaur; 22 April 2017, 12.16.

Kommentera

Arbetar …
                              X