Så....har någon spelat med dem? Åsikter? 😊
Tillkännagivande
Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.
Andrikar.
Sidnamn Module
Flytta
Ta bort
Minimera
Senaste inlägg
Senaste inlägg Module
Minimera
Diskussioner | Statistik | Senaste inlägg | |
---|---|---|---|
Skapad av Flanellkatt, 11 February 2019, 05.26
|
186 responses
11.948 visningar
2 gillar
|
av Ymir
Idag, 02.42
|
|
Skapad av Sysp, Igår, 22.33
|
1 response
44 visningar
0 gillar
|
av luddwig
Igår, 23.38
|
|
Skapad av michael, Igår, 10.00
|
23 responses
273 visningar
0 gillar
|
av Oldtimer
Igår, 22.27
|
|
Skapad av God45, Igår, 20.04
|
2 responses
101 visningar
1 gillar
|
av slanfan
Igår, 22.18
|
|
Skapad av clarence redd, Igår, 20.12
|
1 response
66 visningar
2 gillar
|
av zonk
Igår, 21.26
|
|
Skapad av ceruleanfive, 15 February 2019, 11.45
|
6 responses
116 visningar
2 gillar
|
av Arrikir
Igår, 20.07
|
|
Skapad av entomophobiac, 15 February 2019, 16.40
|
97 responses
1.982 visningar
2 gillar
|
av luddwig
Igår, 19.09
|
|
Skapad av God45, 15 February 2019, 19.35
|
20 responses
530 visningar
0 gillar
|
av God45
Igår, 17.17
|
|
Skapad av krank, Igår, 11.43
|
1 response
41 visningar
0 gillar
|
av luddwig
Igår, 14.30
|
|
Skapad av krank, 11 February 2019, 22.42
|
12 responses
295 visningar
0 gillar
|
av Khan
Igår, 11.22
|
Senaste diskussioner
Senaste diskussioner Module
Minimera
-
X
-
Ja, jag har haft med en andrik som spelledarperson som comic relief för ett rövarband!
http://www.ordomagica.com/wp-content...roaky_trim.m4a
Kommentera
-
Nej, inte än. Är väl neutral till släktet däremot tycker jag det är ett aber att de inte figurerar som ett naturligt inslag i äventyren. Då ska antingen RPn vara den enda andriken i världen eller så ska jag som SL knö in dem vid sidan om eller ändra andra SLP till andrikar. Så länge det är så kommer jag inte uppmuntra dem som RP, även jag inte skulle stoppa en spelare från att välja det.
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Bifur Visa inläggNej, inte än. Är väl neutral till släktet däremot tycker jag det är ett aber att de inte figurerar som ett naturligt inslag i äventyren. Då ska antingen RPn vara den enda andriken i världen eller så ska jag som SL knö in dem vid sidan om eller ändra andra SLP till andrikar. Så länge det är så kommer jag inte uppmuntra dem som RP, även jag inte skulle stoppa en spelare från att välja det.
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Bifur Visa inläggNej, inte än. Är väl neutral till släktet däremot tycker jag det är ett aber att de inte figurerar som ett naturligt inslag i äventyren. Då ska antingen RPn vara den enda andriken i världen eller så ska jag som SL knö in dem vid sidan om eller ändra andra SLP till andrikar. Så länge det är så kommer jag inte uppmuntra dem som RP, även jag inte skulle stoppa en spelare från att välja det.
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Platon Visa inlägg
Exakt det känner jag också. En rp har visat lite intresse, men jag tycker det känns lite weird att dom på 50 spelmöten inte nämnts tidigare. Plötsligt finns det en ny kulturvarelse bland dem. Känns som jag måste introducera dem lite peu en peu ifall en karaktär framöver skall spela dem. Och jag vet inte om jag vill göra det =D
- 1 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Spelaroll Visa inläggÖver min döda kropp. Våga vägra säger jag bara. Totalt sabbande av hela symbaroums värld. Tur att jag är SL! :)
- 1 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av God45 Visa inläggAndrikarna är det värsta i settingen och jag hatar dem. Men eftersom hela introt till dem är att alla och världen hatar dem är det ok :D Det gör att istället för att jag är irriterad över ankorna kan min karaktär vara irriterad över ankorna! :D
Bara för att tvinga God45 att recensera det ;)
- 6 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Tant Ragnar Visa inlägg
Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.
Men tro inte jag sviker min heliga plikt! Det ska recenseras om du skriver det!
Kommentera
-
Ursprungligen skrivet av Tant Ragnar Visa inlägg
Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.
- 1 gillar
Kommentera