Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

MONSTERBOKEN PÅ KICKSTARTER NU

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Beastslayer, 08 October 2018, 21.19
15 responses
521 visningar
5 gillar
LordTengel  
Skapad av Lambendil, 10 October 2018, 21.44
21 responses
416 visningar
3 gillar
Lambendil  
Skapad av Nässe, Igår, 21.05
6 responses
147 visningar
0 gillar
Nässe
av Nässe

Skapad av Pendragon, 09 October 2018, 21.39
6 responses
450 visningar
5 gillar
Skapad av krank, 08 October 2018, 20.15
6 responses
133 visningar
0 gillar
Swedish Chef  
Skapad av dancodan, Igår, 14.47
4 responses
105 visningar
0 gillar
Swedish Chef  
Skapad av .Per., Igår, 22.48
10 responses
129 visningar
0 gillar
cogitare  
Skapad av Förstefadern, 05 October 2018, 13.54
8 responses
735 visningar
5 gillar
Förstefadern  
Skapad av Mundo, 15 January 2018, 17.59
25 responses
690 visningar
1 gillar
Krille
av Krille

Skapad av .Per., Igår, 23.03
0 responses
38 visningar
0 gillar
.Per.
av .Per.

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Ännu ett SG har fallit och dessutom har ett bonusmål tillkommit vid 950k (drygt 49k dit). Jag petade upp min pledge med ytterligare 120 kr för att få A3-kartor över alla äventyrslandskapen. Den urtjusiga A2-sammetskartan har jag redan tagit höjd för.

Kommentera

Kul att det går bra. Jag åkte också dit på tygkartan + allt i tryck.

​Trevliga intervjuer i podden The Coriolis Effect för övrigt. Understryker synergierna mellan Järnringen och Fria ligan. Inga nyheter egentligen men det blir ju tydligt hur viktiga båda bolagen varit (och är) för svenska rollspel de senaste 15 åren.
      Last edited by Bifur; 07 November 2017, 21.38.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Bifur Visa inlägg
        ​Trevliga intervjuer i podden The Coriolis Effect för övrigt. Understryker synergierna mellan Järnringen och Fria ligan. Inga nyheter egentligen men det blir ju tydligt hur viktiga båda bolagen varit (och är) för svenska rollspel de senaste 15 åren.
        Håller med dig! En mycket bra pod och ett perfekt upplägg att följa Coriolis från skapelsen till det spel det är idag, med små utflykter till andra spel på vägen. Ser fram emot nästa avsnitt - "The Symbaroum Effect".

Kommentera

6 timmar och 20 minuter kvar nu, och vi närmar oss miljonen med raska kliv. Otroligt roligt och hjärtvärmande!

Också väldigt roligt att se fem svenska städer på topplistan över flest backare, däribland Stockholm i topp och vårt eget Umeå på en hedrande sjunde plats. Är fortfarande lite förvånad över att vårt gamla "Stronghold" Göteborg inte finns med, men det har säkert sina förklaringar.

Hur detta än slutar (kl 17:00 idag) är vi överlyckliga för det stöd ni har visat oss och grymt sugna på att pressa plattan i mattan. Här ska göras MONSTERBOK! :-D
          Last edited by Förstefadern; 08 November 2017, 14.05.

Kommentera

Bara drygt 5 000 kvar till SG#10 :-) Håller tummarna för att även det fjärde äventyrslandskapet blir upplåst, men det blir nog väldigt tight.

Kommentera

Oj, oj, oj ... Ber att få återkomma med en kommentar lite senare, men vill bara säga: bra jobbat Göteborg och grattis till 9:e platsen! :-D

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Förstefadern Visa inlägg
                Oj, oj, oj ... Ber att få återkomma med en kommentar lite senare, men vill bara säga: bra jobbat Göteborg och grattis till 9:e platsen! :-D

Grattis till en bra kampanj!

Kommentera

Grattis Järnringen till en fantastisk kampanj! Helt galen avslutning! Hoppas att "Paradise Lost" blir verklighet trots de saknade 19k.

Kommentera

Kul för järnringen och oss spelare att det gick så bra . Starkt jobbat alla.

Kommentera

Ja, stort grattis till alla Järnringare, och backare. Jättekul att det gick så bra.

Kommentera

Åter står ju att se hur utformningen blir men om boken i någon mån ska bygga på in game-texter om de olika varelserna (som det väl gjorde i Zonernas zoologi?) skulle jag i alla fall uppskatta om dessa samlades i ett separat digitalt dokument för enkel delning med spelare med monsterlärd. Försäljning som separat pdf skulle funka fint t.ex. Alltid krångligt att dela boken om det finns SL-delar precis bredvid, och då riskerar coolt material att bli oanvänt istället.

Kommentera

Fick ett mail med en länk för nedladdning av boken via drivethrurpg nu. Min vana trogen tänker jag naturligtvis inte nyttja denna i nuläget då jag är en analog själ som vill ha nyhetskänslan kvar när jag bläddrar i den fina boken. Men jag blev ändå glad, för då måste den betyda att vi får den fysiska boken any day, eh?

Kommentera

Åhh! Vad avundsjuk jag blir! :D

Jag: "Jag borde köpa den på Kickstartern"
                            Jag: "Okay, jag gjorde inte det. Men den kommer ju på förköp i alla fall."
                            Jag: "Fan..."

Kommentera

Har bara snabbkollat pdfen men första intrycket är väldigt positivt!

Kommentera

Inte fått någon pdf :(

Kommentera

Arbetar …
                                X