Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Eon-saker online från Helmgast

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Bifur, 13 November 2018, 18.04
7 responses
226 visningar
4 gillar
PAX
av PAX

Skapad av Inkognito, Igår, 20.46
1 response
68 visningar
0 gillar
RedMoon
av RedMoon

Skapad av Dunkel, 13 November 2018, 20.41
14 responses
262 visningar
6 gillar
Dunkel
av Dunkel

Skapad av PalMer, 07 November 2018, 16.10
41 responses
1.918 visningar
0 gillar
Gurgeh
av Gurgeh

Skapad av Zire, 04 November 2018, 17.14
41 responses
1.044 visningar
0 gillar
CapnZapp  
Skapad av chrull, 09 November 2018, 17.52
19 responses
271 visningar
0 gillar
anth
av anth

Skapad av McAber, Igår, 10.55
1 response
75 visningar
1 gillar
illuzive  
Skapad av clarence redd, 13 November 2018, 20.42
2 responses
61 visningar
1 gillar
clarence redd  
Skapad av Pendragon, 09 October 2018, 20.39
15 responses
1.271 visningar
6 gillar
Skapad av Khan, 13 November 2018, 15.21
8 responses
142 visningar
3 gillar
Måns
av Måns

Detta är en klistrad diskussion.
X
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Ursprungligen skrivet av jensofsweden
    Men Damarien är på g till tidigt 2017 va? :)
    Ja, den släpps innan Gothcon!

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av avatarex Visa inlägg
      Ja, den släpps innan Gothcon!
      Releaseparty?

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av jensofsweden Visa inlägg
        Hur blir det med den boken btw, kommer den släppas via crowdfunder eller "bara" vanlig release?
        Lite ont om svar på den här delen av inlägget, i svaret 😉

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Kuma Visa inlägg

Lite ont om svar på den här delen av inlägget, i svaret 😉
          Obviously trying to maintain an air of mystery 😉

Kommentera

• Rollpersonsgeneratorn är uppdaterad!

http://helmgast.se/eongen/beta

Kommentera

• En bakgrundstabell för nermadier finns nu tillgänglig på http://helmgast.se/helmgast/extramaterial-till-eon-iv/

Kommentera

• S:t Daria, Två öl och bröd, Oddhoders spegel, Juliis pris, Muaraks ande,Ett liv för Irian:Arvet,Gryningens tempel(Eldens väg del 1).

Alla dessa utlovades i äventyrspaketen,Finns det någon tidsplan när dessa äventyr dyker upp? Eller blir det "bara" Damarien, magibok och Kamor som kommer härnäst.

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Swedish Chef Visa inlägg
                  S:t Daria, Två öl och bröd, Oddhoders spegel, Juliis pris, Muaraks ande,Ett liv för Irian:Arvet,Gryningens tempel(Eldens väg del 1).

Alla dessa utlovades i äventyrspaketen,Finns det någon tidsplan när dessa äventyr dyker upp? Eller blir det "bara" Damarien, magibok och Kamor som kommer härnäst.
                  Vi kommer nog kunna fokusera på att få ut dessa efter att Damarien har släppts (då en stor del av alla skribenter jobbar eller hjälper till med olika delar av den modulen).

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Kaigon Visa inlägg

Vi kommer nog kunna fokusera på att få ut dessa efter att Damarien har släppts (då en stor del av alla skribenter jobbar eller hjälper till med olika delar av den modulen).
                    Gött, Damarien intresserar mig, jag skulle dock gärna vilja ha lite fler äventyr då jag just nu kört fast i mitt äventyrsskrivande.

Kommentera

• Med mer material på gång som utspelar sig i Kamor, kan man tänka sig att kartpaketet uppgraderas med en Kamor-karta (liknande den som släpptes med fokus på Tarkas) någon gång i närtid?
                      Mvh
                      G

Kommentera

• Halvt orelaterat men vill inte skapa ny tråd och vet att Helmgastare brukar poppa in här lite då och då. Jag har fundat Damarien och Kult, men kommer att flytta till ny address inom kort. Hur och var borde jag meddela om min nya address för att se till att det kommer rätt när det väl beger sig? :)

Kommentera

• Vad är på G? Det nämndes några gratis äventyr på Facebook.

En magibok vill man ju gärna ha samt fortfarande fler av de äventyr som fortfarande saknas från Crodfundern.

Hoppas allt går bra för er, man vill som vanligt ha mer bara.

Kommentera

• Nu har jag precis jagat ifatt och lagt upp de två äventyren:Utöver det så är det magimodulen och stridsmodulen som det jobbats mest med på senast. De första kapitlen till stridsmodulen har börjat korrläsas men magimodulen har snart ett färdigt omslag. Fortfarande en tävling mellan dessa två för att se vilket team som blir klar först!

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Kaigon Visa inlägg
                              Nu har jag precis jagat ifatt och lagt upp de två äventyren:Utöver det så är det magimodulen och stridsmodulen som det jobbats mest med på senast. De första kapitlen till stridsmodulen har börjat korrläsas men magimodulen har snart ett färdigt omslag. Fortfarande en tävling mellan dessa två för att se vilket team som blir klar först!
                              Snyggt, har läst igenom båda. Välskrivna och som vanligt god kvalitet.
                              Bra jobbat

Kommentera

Arbetar …
                              X