Tillkännagivande

Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Fremtidsplaner med tanke på utgivninger

Minimera
X
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Fremtidsplaner med tanke på utgivninger

Nå kommer jo snart stridsboken, og så etterhvert magiboken

Er det noen som vet om det er planlagt noen andre moduler? Hva er neste i rekken, og er det noen tidslinje?

Får bare håpe at ikke aspektbøkene tar all fokuset i flere år fremover..

Vi räknar med att den femte och sista delen av kampanjen Sylfens Vrede kommer efter Strid och Magi. Mer information om dess kickstarter kommer troligen i samband med att Stridsboken skickas ut till backers och butiker.

Utöver det har vi även projekt för Jargien samt Kamor (som vi nämnt tidigare) och även några (ännu hemliga) projekt.

Kommentera

Skulle vara trevligt att få del 1-3 av Sylfens Vrede i inbunden bok och konverterat till Eon IV regler. Vet att diamantäpplet finns som pdf. Sen skulle en SL skärm inte vara fel.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Kaigon Visa inlägg
        Vi räknar med att den femte och sista delen av kampanjen Sylfens Vrede kommer efter Strid och Magi. Mer information om dess kickstarter kommer troligen i samband med att Stridsboken skickas ut till backers och butiker.

Utöver det har vi även projekt för Jargien samt Kamor (som vi nämnt tidigare) och även några (ännu hemliga) projekt.
        Takk for svar! Ser frem til siste del av Sylfens Vrede

Kommentera

Finns det några planer på att trycka om böcker som är slutsålda? Tänker ffa på del IV i Sylfens Vrede. Är inte jättesugen på att kickstarta del V när man inte kan få tag på del IV.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Kri Visa inlägg
            Finns det några planer på att trycka om böcker som är slutsålda? Tänker ffa på del IV i Sylfens Vrede. Är inte jättesugen på att kickstarta del V när man inte kan få tag på del IV.
            En möjlighet att köpa ett nytryck av Sylfens vrede IV: Ödesväven som en kickstarter-addon för Sylfens vrede V hade ju inte varit helt fel..!

Kommentera

På nåt sätt kommer Ödesväven tillbaka i samband med utgivningen av del 5 i Sylfen-sviten.

Kommentera

Senaste inlägg

Minimera

• Rickard
                Svar till Äventyr i snö och is
                av Rickard
                Bara lite saker jag kommer på:

• Snöstormar.
                • Det räcker med månljuset för att se hela landskapet i ett spöklikt ljus....
                Idag, 14.55
              • ÅkeZorkh
                Svar till [Rescensera ett rollspel som inte finns!] ANMÄLAN
                av ÅkeZorkh
                Prins Valiant på Sveavägen
                Knas i urten
                Gängkrig på segway
                Amongst the thugs...
                Idag, 14.50
              • anth
                Svar till Äntligen!!!
                av anth
                År 2002 utlyste WotC en tävling om vad som skulle bli nästa DnD-kampanjvärld. Spelkonstruktören Keith Bakers Eberron vann.
                Tanken var ett det...
                Idag, 14.48
              • Minimoni
                Svar till Din spelvärld med barnen
                av Minimoni
                Jag är genant bekant med den världen. Har sett allt som producerats till ”Friendship is Magic” samt ”Equestria Girls”. Nu kan jag förklara...
                Idag, 14.47
              • skaraborgarn
                Svar till Skillnader mellan folkslagen
                av skaraborgarn
                Alver och orchers avsky mot varandra är inte rasism det är artism!
                Idag, 13.30
              • Gurgeh
                Svar till Got sista avsnittet! Spoilers!!!
                av Gurgeh
                Spoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi l!

Det lämnas ju till tittaren själv att tolka, men jag kan tänka mig att de konstiga...
                Idag, 13.18
              • gabrielledebourg
                Svar till Nostalgi ur ett kulturellt perspektiv
                av gabrielledebourg
                Onekligen. Liksom, jag är ju så jävla nedtrampad i nostalgiträsket om något: Ur Varselklotet, Chock och svenska Call of Cthulhu är väl liksom nostalgiprodukter...
                Idag, 12.53
              • Jocke
                Svar till Public domain och ackreditering
                av Jocke
                För bara några år sen gick Karl Alfred in i public domain och många tecknare roade sig med att rita och publicera egna Karl Alfred äventyr....
                Idag, 11.49
              • Rickard
                Svar till Kompetitiva rollspel
                av Rickard
                Medan världen går under har jag försökt powergäjma i och fick en bra story tillbaka som svar. Jag brukar påstå att man inte kan spela samberättande...
                Idag, 11.41
              • Mekanurg
                Svar till Raser som aldrig spelades
                av Mekanurg
                När jag spelledde EDD hade jag en flexibel inställning när det gällde spelarrollernas folkslag, men mina spelare bannlyste ankor. Deras rollpersoner...
                Idag, 10.35
              Arbetar …
              X