Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Fina omslagen för Strid och Magi + framtid (mer sånt!)

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av buenaventura, 25 October 2018, 16.09
2 responses
101 visningar
0 gillar
buenaventura  
Skapad av RedMoon, Idag, 13.59
0 responses
21 visningar
1 gillar
RedMoon
av RedMoon

Skapad av Bifur, 13 November 2018, 18.04
11 responses
320 visningar
4 gillar
pappa
av pappa

Skapad av Max Raven, 18 September 2018, 17.53
12 responses
393 visningar
0 gillar
Cybot
av Cybot

Skapad av Inkognito, Igår, 20.46
1 response
99 visningar
0 gillar
RedMoon
av RedMoon

Skapad av Dunkel, 13 November 2018, 20.41
14 responses
284 visningar
7 gillar
Dunkel
av Dunkel

Skapad av PalMer, 07 November 2018, 16.10
41 responses
1.986 visningar
0 gillar
Gurgeh
av Gurgeh

Skapad av Zire, 04 November 2018, 17.14
41 responses
1.057 visningar
0 gillar
CapnZapp  
Skapad av chrull, 09 November 2018, 17.52
19 responses
285 visningar
0 gillar
anth
av anth

Skapad av McAber, Igår, 10.55
1 response
81 visningar
1 gillar
illuzive  
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Fina omslagen för Strid och Magi + framtid (mer sånt!)

Tjenare! Ville bara säga att omslagen, som redan nämnts, är så fina! Kan tänka mig att sånt kostar en del. Vore fett att se Eon böcker med genomgående så fina färgbilder. Å andra sidan verkar ni satt en spretig men ändå rätt tydlig look för böcker som hittills getts ut med blandning av svart-vitt och färg. Så, kanske så det kommer fortsätta?

Lite off topic men ändå kring release:
    Det känns kul att två moduler kommer ut med inte så mycket mellanrum. Ni vet ju att vi alla är så sugna på sista delen av Sylfens Vrede och konverteringar av de andra delarna till Eon IV. Frågan ställdes ganska nyligen men finns nån tydligare ETA nu?

Samt.. En av Eons styrkor har ju alltid varit den enorma mängd utgivet material. Eon IV är en väldigt stark uppdateringen och jag älskar hur ni gjort det hela. Nu med Damarien ute skulle det va mäktigt med ett episkt äventyr till landet. Skulle gärna också se att Kamor och sen kanske en till landsmodul (Asharinda :D????) kom ut om inte för länge. Är det möjligt tro? Samt att jag längtar efter nya boken om alverna :). Tack för allt ert slit som gör våra rollspelsmöten så roliga!

Kul att du gillar omslagen! Till både Damarien och Strid har vi förrsten tvåfärg (inte svartvitt). Och det kommer helt klart fortsätta med snygga bilder både på omslagen och i inlagan.

Den avslutande delen i Sylfens vrede blir nästa kickstarter efter magi. Exakt datum får vi återkomma med längre fram. Vilka moduler som vankas efter det är lite för tidigt att säga i nuläget men önskemål är såklart alltid välkomna!

Kommentera

Kamor efter sista Sylfen, plzzzzz

Kommentera

Det man vill ha mest är ju Jargien. Sen hade varit kul om de sista äventyren från Kickstartern kom ut.

Kommentera

Jag håller med. Att inte Jargien (med några rejäla äventyrsupplägg) var det första supplementet som släpptes till Eon IV både förvånar och förbluffar mig.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Mhorbaine Visa inlägg
            Jag håller med. Att inte Jargien (med några rejäla äventyrsupplägg) var det första supplementet som släpptes till Eon IV både förvånar och förbluffar mig.
            + 1 på det. Jag vill ha den feta kampanjmodul(seri)en "Jargiens nedgång och fall"!

Kommentera

Sista delen av sylfens vrede är guld!
              Take my money!!

Kommentera

Arbetar …
              X