Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Hjälp och tolka en regel

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Bolongo, 17 November 2018, 08.55
24 responses
871 visningar
0 gillar
RasmusL
av RasmusL
 
Skapad av Paco, 11 November 2018, 16.08
1 response
82 visningar
0 gillar
Paco
av Paco
 
Skapad av Mariner, Igår, 19.48
0 responses
45 visningar
0 gillar
Mariner
av Mariner
 
Skapad av Necross, Igår, 19.15
0 responses
28 visningar
0 gillar
Necross
av Necross
 
Skapad av anth, Igår, 10.53
3 responses
108 visningar
0 gillar
God45
av God45
 
Skapad av tommislav, 17 November 2018, 21.23
3 responses
142 visningar
0 gillar
God45
av God45
 
Skapad av God45, 17 November 2018, 20.08
7 responses
149 visningar
1 gillar
God45
av God45
 
Skapad av Förstefadern, 05 October 2018, 12.54
11 responses
1.028 visningar
5 gillar
Spelaroll  
Skapad av Henke, 17 November 2018, 19.19
12 responses
156 visningar
0 gillar
soda
av soda
 
Skapad av luddwig, 11 November 2018, 09.25
1 response
61 visningar
0 gillar
luddwig
av luddwig
 
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

  • Hjälp och tolka en regel

    Jag ska spela Yuan Ti Pureblood Warlock i en kompis kommande kampanj och då undrar jag eftersom Pureblood har den roliga grejen "Poison Immunity. You are immune to poison damage and the poisoned condition." Då undrar jag om jag blir träffad av ett vapen som är poisoned försvinner all skada då alltså eventuell poison damage och vapnets skada eller går vapnets skada igenom men jag blir inte poisoned?

  • #2
    Du är immun mot gift, inte immun mot något annat. Om en attack består av två delar, vanlig skada och gift, tar du fortfarande vanlig skada.


    Kommentera


    • #3
      Ah, då förstår jag bättre tack före svaret!

      Kommentera

      Arbetar …
      X