Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

KULT: Divinity Lost review - "Helmgast are good at what they do."

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av anth, Igår, 10.22
29 responses
632 visningar
2 gillar
Björn Wärmedal  
Skapad av Minimoni, 24 September 2018, 15.17
46 responses
1.166 visningar
0 gillar
Bakagan
av Bakagan

Skapad av anth, 16 October 2018, 12.03
6 responses
207 visningar
2 gillar
CapnZapp  
Skapad av Basilides, 09 October 2018, 18.35
7 responses
421 visningar
6 gillar
CapnZapp  
Skapad av ceruleanfive, 09 October 2018, 22.28
5 responses
262 visningar
5 gillar
ceruleanfive  
Skapad av Lambendil, 10 October 2018, 21.44
23 responses
515 visningar
3 gillar
Möller
av Möller

Skapad av ManU77, 16 October 2018, 22.53
5 responses
140 visningar
0 gillar
ManU77
av ManU77

Skapad av God45, 17 September 2018, 19.02
30 responses
1.206 visningar
6 gillar
Cybot
av Cybot

Skapad av Swedish Chef, 11 October 2018, 14.38
79 responses
2.539 visningar
2 gillar
gustaf s  
Skapad av jascon, 14 October 2018, 09.32
8 responses
529 visningar
1 gillar
LordTengel  
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• KULT: Divinity Lost review - "Helmgast are good at what they do."

"Kult is remarkable in that it has the best set of instructions and guides for a Game Master that I’ve ever seen in a core rulebook."

En härlig recension av KULT: Divinity Lost här: https://www.geeknative.com/62413/unc...divinity-lost/

Spelet finns i butik den 21:e november, och kan förhandsbeställas här: https://webshop.helmgast.se/sv/kult/

Jag passar på att ge er en eloge för att kickstarterbackarna faktiskt fick spelet ordentligt innan det fanns i handeln för en gångs skull, trots lång försening. Det gör att man känner sig lite särskilt exklusiv. :) (Sen är det förstås en sjukt snygg bok också, och verkar väldigt spelbart, men det är ju redan klart.)

Kommentera

Tack Dimfrost! Vi får se det som en bock på plussidan pga att vi var tvungna att göra två versioner av regelboken. :-)

Kommentera

Jag vägrar bläddra i min fina bok tills bibelupplagan är här!

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Big Marco Visa inlägg
          Tack Dimfrost! Vi får se det som en bock på plussidan pga att vi var tvungna att göra två versioner av regelboken. :-)
          Och jag med flera jag känner är ytterst tacksamma för det! Jag gillar verkligen min barbröstadeängel-version och Kult är ett av de spel jag absolut inte ångrar att jag var med och backade. Nu är jag ingen trendsättare eller liknande på något vis, men att jag kickstarter spel och är nöjd med resultatet blir ovanligare för var dag. Så KULT med den barbystade ängeln får av mig 5/5 även om det inte är ett spel jag skulle rekommendera som första spel till rollspelsoskulder.

Kommentera

Är det bara jag som inte har fått spelet ännu?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Gurgeh Visa inlägg
              Är det bara jag som inte har fått spelet ännu?
              Nope. har inte heller fått mitt. :(

Kommentera

Gurgeh, Ulfgeir - Ordrar skickas ut löpande och kommer så göras under ett par veckor till. Om det inte har dykt upp vid månadsskiftet okt/nov så hör av er till info_AT_helmgast.se så kan vi kontrollera.

Kommentera

Finns det ingen intern lista över vilka ni skickat ut spelet till? Då är det ju en enkel sak att ta reda på ifall paketen ens skickats ut till oss svenska backers...

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Magnamund Visa inlägg
                    Finns det ingen intern lista över vilka ni skickat ut spelet till? Då är det ju en enkel sak att ta reda på ifall paketen ens skickats ut till oss svenska backers...
                    Svensk backer med spelet *räcker upp hand*

Tror budskapet är "vänta en månad till innan det finns anledning frukta ett problem"

Kommentera

Jo så är det kanske.

Kommentera

Jag räknar ju kallt med att jag får vänta, men då pga posten här har vissa kvalitetsbrister. Menar om de lyckas med konststycket att inte skicka ut en avi för ett rekommenderat brev, och jag sedan fick påminnelseavin den 31 Juli (notera datumet). Sista dagen jag hade kunnat hämta ut försändelsen (som innehöll mitt nya körkort) var 24 Juli... Tyvärr fanns inget datum på avin som gjorde att jag kunnat få ut info om när den skickats.

Kommentera

Är det någon här som backat på Inferno/Metropolisnivå och fått böckerna?

Kommentera

Arbetar …
                          X