Tillkännagivande

Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Cyber M/77] Jag tror jag skall skriva ett rollspel. Vill du vara med?

Minimera
X
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Året är 2x88. De pratar om en ny framtid, en bättre värld byggd av robotar och AI. Ni bryr er inte. Deras välstånd kommer aldrig att nå er. För er finns bara gänget, motorcyklarna och de neonbelysta motorvägarna. Det enda som spelar någon roll är nästa race. Ni är Nattens Riddare.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av wilper Visa inlägg
      Cyber M/77 recenseras i Fenix 4/2018.
      Cyber M/77 recenseras i Hydra #5 också.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av wilper Visa inlägg

Året är 2x88. De pratar om en ny framtid, en bättre värld byggd av robotar och AI. Ni bryr er inte. Deras välstånd kommer aldrig att nå er. För er finns bara gänget, motorcyklarna och de neonbelysta motorvägarna. Det enda som spelar någon roll är nästa race. Ni är Nattens Riddare.
        Är det ett äventyr eller en expansionsmodul? När kommer den?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Björn Wärmedal Visa inlägg

Är det ett äventyr eller en expansionsmodul? När kommer den?
          Jag tror den kommer till jul*. Det finns anteckningar och skelett på texten, men inget fluff och inget renskrivet, än.

Den blir lite av båda.

Det blir detaljerade regler för racing, motorcyklar och motorvägsdueller.

Och ett äventyr av "Dödsmatch 2000"-omfattning att introducera reglerna i spelgruppen med.

* Jag skall börja plugga igen, och jag har inte riktigt fått någon känsla för hur mycket tid studierna kommer att ta. Spelskrivandet får lägre prio.

Last edited by wilper; 31 August 2018, 16.14.

Kommentera

Senaste inlägg

Minimera

Arbetar …
          X