Tillkännagivande

Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Vilken Ligans april-nyhet?

Minimera
X
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Ursprungligen skrivet av Khan Visa inlägg
    Gawddemmit. Då är det något stort på riktigt.
    De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Rymdhamster Visa inlägg

De kommer att dra igång det störstsa mutantlajvet genom tiderna genom att instigera kärnvapenkrig mellan Ryssland och Nordkorea.
      Viral marknadsföring är ute. Nukleär marknadsföring är det nya svarta!

Kommentera

Game of Thrones RPG? Bilden visar The Narrow Sea?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Gurgeh Visa inlägg
          Jag skulle vilja se ett rollspel från dem som inte är baserat på en bok, ett gammalt spel från Äventyrsspel, eller gamla eller nya bilder som de hittat någonstans, utan är en helt ny och originell skapelse.
          Det har jag önskat länge. Jag har gett upp den förhoppningen. Ingen nostalgi = ingen FL-produkt.

Kommentera

Vad hände med Väktaren och Skogen?

Kommentera

Altered Carbon?

Kommentera

Eller nej ser nu att Hunters Entertainment (som ju släppt Kids on Bikes, så nära nog till Ligan) redan har knäppt den licensen - tyvärr till TV-serien och inte till böckerna :/

Kommentera

Det är ju någon sorts Sci Fi iaf, eller modern thriller. Bilden med solnedgången ses genom ett regnstänkt fönster...

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Leon Visa inlägg
                    Det är ju någon sorts Sci Fi iaf, eller modern thriller. Bilden med solnedgången ses genom ett regnstänkt fönster...
                    Vilken bild?

Kommentera

Finns på deras facebooksida, ser ut som en dramatisk solnegång över hav med någon sorts strukturer i nedre förgrunden och som sagt regn mot vindruta

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Leon Visa inlägg
                        Finns på deras facebooksida, ser ut som en dramatisk solnegång över hav med någon sorts strukturer i nedre förgrunden och som sagt regn mot vindruta
                        Ah. Ser annars ut som aska i luften snarare än regn på rutan, tycker jag =D

Kommentera

Är det en ubåt som skymtas? Eller några Stålenhagska robotar?
                          ??????
                          Har det diskuterats något runt spel till electric state?

Annars skulle jag bli överlycklig över en ny Stålenhagbok.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Tant Ragnar Visa inlägg
                            Är det en ubåt som skymtas?
                            Haha, det var min tanke med. Das Boot RPG! :)

Kommentera

Om det är Stålenhag (och visst ser det Stålenhagskt ut...!) så är det nog inte spel utan något annat. Filmkontrakt?

Kommentera

Tror det defintivt är Stålenhag bakom bilden (vatten på rutan effekten om inte annat), men han kan ju ha illustrerat bara

Kommentera

Senaste inlägg

Minimera

Arbetar …
                                X