Tillkännagivande

Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Vilken Ligans april-nyhet?

Minimera
X
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

MUA som julkalender, där har vi det! Blir den bästa sen Trolltider.

Kommentera

MÅ0 och Symbaroum som feta brädspel med massor av kort och figurer.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Khan Visa inlägg
        Jag skulle tro att det är antingen ett till datorspel på någon av deras andra IP eller att de har ett till stort brädspel på licens på gång. Crusader Kings är jättehypat redan, så jag kan lätt tänka mig att de knipit någon annan licens av samma kaliber.
        Ett battletech-brädspel kanske?

Kommentera

Skulle det inte vara fräckt med ett nytt IP?

Kommentera

MÅ0 som brädspel speltestades väl på Gothcon redan för två-tre år sedan? Därför ingen stor nyhet i mina ögon, utan snarare en försenad nyhet...
            Gissar istället på att Ligan köpt licensen till Drakar och Demoner!

Kommentera

Ursprungligen skrivet av McKatla Visa inlägg
              Det skulle i så fall kunna betyda att Riotminds helt slutar att göra spel på svenska, vilket absolut inte låter otroligt i mina öron.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av luddwig Visa inlägg

Det skulle i så fall kunna betyda att Riotminds helt slutar att göra spel på svenska, vilket absolut inte låter otroligt i mina öron.
                De gör väl Kaldarox på svenska? Eller blev det inget av det?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av McKatla Visa inlägg
                  MÅ0 som brädspel speltestades väl på Gothcon redan för två-tre år sedan? Därför ingen stor nyhet i mina ögon, utan snarare en försenad nyhet...

vilket nog vore en bra lösning för alla inblandade.
                  med tanke på att riotminds startar kickstarter efter kickstarter utan att leverera de utlovade produkterna till dod2016. (Eller ens göra uppdateringar)

En DoD licens till en spelmakare som har intresse av att upprätthålla ett BRP spel på Svenska i klassisk miljö vore en dröm.

drömma går ju....
                  ????

C

Kommentera

Ni kommer ALDRIG att kunna gissa vad det är.

OM någon skulle gissa rätt bjuder jag vederbörande på en glassbåt.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Bifur Visa inlägg
                      MUA som julkalender, där har vi det! Blir den bästa sen Trolltider.
                      Menade så klart Hjulkalender

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Dante Visa inlägg

Paradox köper FL och slår ihop dem med WW. Lägger ned V5 och lanserar V6, baserat på samma regelmotor som Svärdets sång.

Du kan få äta min glassbår själv ????

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Björn Wärmedal Visa inlägg

De gör väl Kaldarox på svenska? Eller blev det inget av det?
                          Jo, det är kickstartat och under produktion men Kickstartern var ingen succé direkt så jag skulle inte bli förvånad om Riotminds enbart gör produkter på engelska i fortsättningen.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Dante Visa inlägg

Om Dante är inblandad måste det väl vara någon form av bok, va? Konfluxkampanjen i nytryck, justerad för SS-motorn?

Kommentera

Tror nog mer & mer på film/tv-serie... Paradox... internationella framgångar för både Ligan & Järnringen.... Tales from the Loop som redan är i pipen... första svenska serien ”Störst av allt” direktproducerad för Netflix har precis släppt... Hålet som blir efter sista säsongen av GoT... m.m

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Rymdhamster Visa inlägg

Om Dante är inblandad måste det väl vara någon form av bok, va? Konfluxkampanjen i nytryck, justerad för SS-motorn?
                                Jag behöver inte vara direkt inblandad för att få veta hemligheter ...

Kommentera

Senaste inlägg

Minimera

Arbetar …
                                X