Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Leverans av Svärdets Sång

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Svarte Faraonen, 12 December 2018, 23.29
15 responses
289 visningar
8 gillar
Svarte Faraonen  
Skapad av Rangertheman, 20 November 2018, 22.29
30 responses
452 visningar
1 gillar
Rangertheman  
Skapad av Möller, 09 December 2018, 15.36
11 responses
166 visningar
0 gillar
Möller
av Möller

Skapad av Krille, Igår, 12.20
2 responses
54 visningar
0 gillar
Khan
av Khan

Skapad av wilper, 02 February 2018, 07.18
71 responses
3.115 visningar
13 gillar
wilper
av wilper

Skapad av ceruleanfive, 20 November 2018, 12.19
62 responses
3.163 visningar
1 gillar
Tzeraph
av Tzeraph

Skapad av joth1006, 19 November 2018, 13.31
9 responses
209 visningar
2 gillar
Tzeraph
av Tzeraph

Skapad av luddwig, 28 October 2018, 13.09
8 responses
347 visningar
0 gillar
Tzeraph
av Tzeraph

Skapad av Björn Wärmedal, 28 November 2018, 14.19
87 responses
2.934 visningar
1 gillar
Tzeraph
av Tzeraph

Skapad av talgboll, 12 December 2018, 11.07
10 responses
256 visningar
4 gillar
Swedish Chef  
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Jag har naturligtvis inte fått något idag heller...

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Gurgeh Visa inlägg
      Vad har du för postombud? Är det schenker direkt, eller måste du hämta upp det hos ett av post nords ombud?

Jag beställde lite grejer från Tyskland i sommras som levererades till ombuet på utsatt tid. Men ombudet tog en månad på sig innan de behagade skicka ut en "påminnelse" om att jag hade paket att hämta.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Rymdhamster Visa inlägg

Vad har du för postombud? Är det schenker direkt, eller måste du hämta upp det hos ett av post nords ombud?

Jag beställde lite grejer från Tyskland i sommras som levererades till ombuet på utsatt tid. Men ombudet tog en månad på sig innan de behagade skicka ut en "påminnelse" om att jag hade paket att hämta.
        Jag trodde att det berodde på hur det har skickats. Men jag börjar misstänka att det är postens fel eftersom varken Kult eller Svärdets sång dyker upp.

Kommentera

Om det kan få dig att känna dig bättre har jag en beta Tundra på väg från Italien som tycks ha försvunnit när den ankom Sverige för en månad sen.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Dimfrost Visa inlägg
            Om det kan få dig att känna dig bättre har jag en beta Tundra på väg från Italien som tycks ha försvunnit när den ankom Sverige för en månad sen.
            Okej, det är värre!

Kommentera

Fick böckerna idag, är sviin nöjd! Men vad hände med soundtracket?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Lirarn Visa inlägg
                Fick böckerna idag, är sviin nöjd! Men vad hände med soundtracket?
                Dom länkade det i någon utav KS uppdateringarna. Är du en late pledger så kommer du säkert inte åt dom utan du får meijla ligan om det.

Kommentera

Tack! Ska skick ett mejl!

Kommentera

Jag trodde att det berodde på hur det har skickats. Men jag börjar misstänka att det är postens fel eftersom varken Kult eller Svärdets sång dyker upp.

FYI - Vi skrev följande igår på Kickstarter angående KULT: Divinity Lost:

--
                    Hi,
                    A short message from us on some delayed Polish and Swedish orders. As mentioned in our latest update, there have been some issue with a batch of orders to Sweden and another batch to Poland. While we are trying to understand what has happened to these, we have now instructed GameQuest to re-send packages to those we know are affected.
                    We apologize for this - your new packages should be with you shortly. This might though mean you will get two packages in the end - one of those which are now lost in limbo somewhere, and another which will be sent out within shortly from GamesQuest to make sure you get your packages.
                    If any questions on this, please email info@helmgast.se.
                    This concerns some 30 backers in Sweden and 10 in Poland.
                    Best,
                    the KDL team
                    --

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Big Marco Visa inlägg

FYI - Vi skrev följande igår på Kickstarter angående KULT: Divinity Lost:

--
                      Hi,
                      A short message from us on some delayed Polish and Swedish orders. As mentioned in our latest update, there have been some issue with a batch of orders to Sweden and another batch to Poland. While we are trying to understand what has happened to these, we have now instructed GameQuest to re-send packages to those we know are affected.
                      We apologize for this - your new packages should be with you shortly. This might though mean you will get two packages in the end - one of those which are now lost in limbo somewhere, and another which will be sent out within shortly from GamesQuest to make sure you get your packages.
                      If any questions on this, please email info@helmgast.se.
                      This concerns some 30 backers in Sweden and 10 in Poland.
                      Best,
                      the KDL team
                      --
                      Tack! Jag hade fått ett mail med den informationen från info i morse.

Kommentera

Spelet borde ha dykt upp vid det här laget, föreslår att du mejlar support@frialigan.se så ska vi se vad som hänt.:)

Kommentera

Ursprungligen skrivet av TomasFriaLigan Visa inlägg
                          Spelet borde ha dykt upp vid det här laget, föreslår att du mejlar support@frialigan.se så ska vi se vad som hänt.:)
                          Jag har gjort det nu. Tack!

Kommentera

Jag var en av de sista som fick Kult, så jag gissar på att GQuest hatar mig och skickar Forbidden Lands till mig sist av alla. :(
                            Last edited by Kraetyz; 16 November 2018, 12.58.

Kommentera

Jag har fortfarande inte fått min leverans heller. Det digitala materialet har levererats men inte de fysiska upplagorna. Har saker kanske inte börjat skickas till storbritannien ännu?

Kommentera

Någon i Sverige som har fått Forbidden Lands?

Kommentera

Arbetar …
                                X