Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Styrelsemötesprotokoll oktober 2016

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Hans E Magnusson, 18 November 2017, 08.07
21 responses
494 visningar
0 gillar
Rangertheman  
Skapad av Evokee, Igår, 22.47
13 responses
282 visningar
0 gillar
Rangertheman  
Skapad av CapnZapp, 10 November 2017, 09.41
9 responses
209 visningar
1 gillar
CapnZapp  
Skapad av Organ, 16 November 2017, 09.30
6 responses
177 visningar
0 gillar
Ram
av Ram

Skapad av Bifur, 19 November 2017, 11.04
59 responses
1.162 visningar
0 gillar
Janke
av Janke

Skapad av da_bohz, 14 November 2017, 19.59
66 responses
1.581 visningar
1 gillar
kaptendral  
Skapad av wilper, 03 May 2017, 12.56
85 responses
2.200 visningar
11 gillar
Khan
av Khan

Skapad av Acenchious, Igår, 22.17
4 responses
79 visningar
0 gillar
Fahnen
av Fahnen

Skapad av Bifur, 09 November 2017, 21.50
228 responses
8.649 visningar
1 gillar
Paal
av Paal

Skapad av DrDryg, 19 November 2017, 11.08
2 responses
133 visningar
1 gillar
Paal
av Paal

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Styrelsemötesprotokoll oktober 2016

Skrivet av Cissi.
    Justerat av Lupus Maximus och Vicotnik.

Spännande att så mycket verkar hända! Hur kommer det sig att ni skulle vilja köra årsmötet efter GothCon?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Björn Wärmedal Visa inlägg
      Spännande att så mycket verkar hända! Hur kommer det sig att ni skulle vilja köra årsmötet efter GothCon?
      De två huvud huvudanledningarna är för att en nyvald styrelse troligtvis inte hinner förbereda något, om man vill planera något till Gothcon, samt att det är ett tillfälle då många av medlemmarna träffas och bra tillfälle för folk att bolla idéer och tankar inför årsmötet (som t.ex. hur föreningens nuvarande riktning tillkom)

Kommentera

Plus att det blir så tidspressat för oss att hålla årsmötet innan då vi är onlinebaserade och årsmötet tar sån tid eftersom det förs på forumet. Så det ger oss extra tid att göra ett bra jobb. ☺

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Cissi Visa inlägg

Plus att det blir så tidspressat för oss att hålla årsmötet innan då vi är onlinebaserade och årsmötet tar sån tid eftersom det förs på forumet. Så det ger oss extra tid att göra ett bra jobb. ☺
          Just den där anledning diskvalificeras ;) Det finns i princip inget som säger att vi inte kan ha årsmöte i Januari. Vi har bara valt att inte göra så.

Det spelar ingen roll när på året vi senast måste ha årsmöte om vi ändå väljer att hålla det i sista minuten.

Däremot är det ju klockrent att ha möjlighet att bränna det sista av budgeten på Gothcon innan man lämnar över :p

Kommentera

Jag är hyffsat säker på att Sverok skiter i när vi har årsmöte, så länge vi har det en gång per verksamhetsår. Ska kolla lite extra när jag får tid, men jag hittar inget som tyder på något annat vid en snabbkoll iaf.

Stämmer det så behöver vi bara skriva om lite i stadgarna om när årsmötet ska hållas.

Kommentera

Jag är hyffsat säker på att Sverok skiter i när vi har årsmöte, så länge vi har det en gång per verksamhetsår. Ska kolla lite extra när jag får tid, men jag hittar inget som tyder på något annat vid en snabbkoll iaf.

Stämmer det så behöver vi bara skriva om lite i stadgarna om när årsmötet ska hållas.

Vi tänker sätta Rymdhamster på att kolla det med SVEROK. ;)

Kommentera

Arbetar …
              X