Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

Inlägg i Senaste inlägg

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Minimoni, Igår, 15.17
23 responses
265 visningar
0 gillar
Minimoni  
Skapad av Henke, 22 September 2018, 15.51
58 responses
1.700 visningar
4 gillar
Magnus Seter  
Skapad av Yog, Igår, 20.48
4 responses
108 visningar
0 gillar
luddwig
av luddwig

Skapad av shotgun_ramadan, Idag, 01.30
0 responses
30 visningar
1 gillar
shotgun_ramadan  
Skapad av Swedish Chef, 17 September 2018, 22.47
10 responses
189 visningar
0 gillar
Ulfgeir
av Ulfgeir

Skapad av Mattifier, 30 March 2018, 16.35
26 responses
1.017 visningar
7 gillar
Basilides  
Skapad av Svarte Faraonen, 23 September 2018, 12.21
12 responses
179 visningar
2 gillar
Svarte Faraonen  
Skapad av McKatla, Igår, 07.28
3 responses
180 visningar
0 gillar
CapnZapp  
Skapad av Svarte Faraonen, Igår, 00.41
5 responses
220 visningar
2 gillar
CapnZapp  
Skapad av Styrman, Igår, 17.24
4 responses
91 visningar
0 gillar
Styrman
av Styrman

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Inlägg i Senaste inlägg

Noterar att vissa inlägg inte hamnar på Senaste-listan trots att de kronologiskt platsar där. Nu senast ett av Järven i Järnringen-forumet. Har det med trådarnas längd att göra?

Jag har sett samma sak (på mobil, Oneplus 5t + chrome, som jag mest använder för att kolla forum).

En skum sak är att det syns olika saker i "senaste" listan, beroende på om jag går in direkt på www.rollspel.nu, jämfört med om jag har klickat in mig på ett specifikt forum/tråd.

Kommentera

Vissa forum syns inte där, t.ex. "Hjälp mig med en sak", och ibland buggar vissa trådar ur oxå.. dock oftast så att fel person står på senaste inlägget.

Kommentera

Det är nog en bugg. Inget vi ställt in, förutom det som Zonk säger, att vissa forum inte finns med. Men det ska gälla forum och inte enskilda inlägg.

/M

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Magnus Seter Visa inlägg
          Det är nog en bugg. Inget vi ställt in, förutom det som Zonk säger, att vissa forum inte finns med. Men det ska gälla forum och inte enskilda inlägg.
          Det har pågått sen vi flyttade till det här forumet har jag för mig. Man måste gå in i valfrit underforum för att "senaste inlägg" faktiskt ska visa hela bilden.

Min gissning, baserat på en del tidigare svordommar från Dante vad gäller inställningen av olike funktioner, så finns det olika inställnings för "senaste inlägg" baserat på vilken nivå av forumet man befinner sig på, men att dessa olika inställningsställen är helt omöjliga att hitta.

Kommentera

Jag är övertygad att det har något med åldern på trådarna att göra. Äldre trådar syns inte som senaste inlägg trots nytillkomna kommentarer.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Paal Visa inlägg
              Jag är övertygad att det har något med åldern på trådarna att göra. Äldre trådar syns inte som senaste inlägg trots nytillkomna kommentarer.
              Det har hänt att sproilans nya trådar varit "dolda". Men det kan ju så klart finnas mer än en orsak.

Kommentera

Arbetar …
              X