Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Promotion] Kickstartern för Mutant: Hindenburg är igång!

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Flanellkatt, 11 February 2019, 05.26
160 responses
9.261 visningar
2 gillar
Arfert
av Arfert

Skapad av afUttermark, 13 February 2019, 14.22
35 responses
763 visningar
2 gillar
Henke
av Henke

Skapad av God45, Igår, 19.35
11 responses
120 visningar
0 gillar
pappa
av pappa

Skapad av krank, 11 February 2019, 22.43
2 responses
44 visningar
0 gillar
Feuflux
av Feuflux

Skapad av entomophobiac, Igår, 16.40
7 responses
184 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av Svarte Faraonen, Igår, 09.11
25 responses
370 visningar
1 gillar
Quadrante  
Skapad av Galdermester, Igår, 16.44
3 responses
73 visningar
0 gillar
Siljestam  
Skapad av Henke, Igår, 13.39
17 responses
339 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av clarence redd, 14 February 2019, 22.08
15 responses
478 visningar
8 gillar
Grisodlar'n  
Skapad av Leon, 11 January 2019, 14.33
121 responses
4.467 visningar
2 gillar
Leon
av Leon

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Ursprungligen skrivet av Måns Visa inlägg
    900K är spräckt! Miljonen lär gå av bara farten nu med ny bok att köpa. Jag blir sjukt besviken om nästa töjmål blir typ "Nytt Yrke: Bagare". Jag förväntar mig minst "Vi skriver hela grundboken på skrofmål!" eller nått minst lika hemult!
    Åh, jag håller tummarna för Yrke: Bagare nu!

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av McAber Visa inlägg
      Då får jag väl muttra över att många Mutant-fans är ute och cyklar istället
      Du kan även hoppas på en bra BRP-konvertering. En som behåller de bra delarna av BRP, till exempel det smidiga och tydliga med att slå T100, men skalar bort det som segar ner systemet och samtidigt knyter ihop reglerna ordentligt med världen.

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Måns Visa inlägg
        900K är spräckt! Miljonen lär gå av bara farten nu med ny bok att köpa. Jag blir sjukt besviken om nästa töjmål blir typ "Nytt Yrke: Bagare". Jag förväntar mig minst "Vi skriver hela grundboken på skrofmål!" eller nått minst lika hemult!
        En fullfjädrad nähä-upplevelse :(

(Ps. Men jag förstår :) )

"Det var det sista stretchgoalet vi hade. Vi vill inte lova mer saker till Mutant: Hindenburg nu som vi inte är säkra på att vi kan hålla utan att försena projektet. Vad gäller nytryck av fler böcker till MUA är det inte uteslutet att vi kan göra fler i framtiden, men vi kan inte lova fler nu i Kickstartern."

Kommentera

• Tror ni dem nytryckta böckerna från Undergångens Arvtagare kommer att gå att inhandla i butik eller på hemsidan i framtiden?

Kommentera

• Hmm... synd att det inte blir några Ulvriketböcker i denna vända, men förstårligt.

Ärligt talat så tycker jag att det är bra när en kickstarter har faktiska gränser på detta sätt. Det är en jäkla strechgoalhets annars, och jag hade hellre sett att fler crowdfunders hade en färdig lista men genomtänkta strechgoals från början och "that's it". När de är upplåsta så är de, men de representerar en av skaparna ordentligt genomtänkt arbetsbelastning som rimmar med deras tidsplan.

Å andra sidan är achivements roligt... oh well =)

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Rymdhamster Visa inlägg
              Hmm... synd att det inte blir några Ulvriketböcker i denna vända, men förstårligt.

Ärligt talat så tycker jag att det är bra när en kickstarter har faktiska gränser på detta sätt. Det är en jäkla strechgoalhets annars, och jag hade hellre sett att fler crowdfunders hade en färdig lista men genomtänkta strechgoals från början och "that's it". När de är upplåsta så är de, men de representerar en av skaparna ordentligt genomtänkt arbetsbelastning som rimmar med deras tidsplan.

Å andra sidan är achivements roligt... oh well =)
              Tycker riotminds senaste kickstarters har varit föredömliga i detta avseenden. Alla strethgoals presenterade redan från början, med ganska få och substantiella stretchgolas (inga yrke: bagare)

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Evokee Visa inlägg

Tycker riotminds senaste kickstarters har varit föredömliga i detta avseenden. Alla strethgoals presenterade redan från början, med ganska få och substantiella stretchgolas (inga yrke: bagare)
                Oj, här tycker jag precis tvärtom. De har lagt upp en massa stretchar, men inget som beskriver innehållet utan bara ”en äventyrskrok till...”. Känns helt ogenomtänkt och dåligt (precis som jag uppfattar deras produktlinjen överlag, givetvis bortsett den fantastiske Paul Bonner.

Kommentera

• Grattis till att ha passerat enmiljonersvallen!

Kommentera

Arbetar …
                  X