Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Promotion] Kickstartern för Mutant: Hindenburg är igång!

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Flanellkatt, 11 February 2019, 05.26
160 responses
9.259 visningar
2 gillar
Arfert
av Arfert

Skapad av afUttermark, 13 February 2019, 14.22
35 responses
762 visningar
2 gillar
Henke
av Henke

Skapad av God45, Igår, 19.35
11 responses
119 visningar
0 gillar
pappa
av pappa

Skapad av krank, 11 February 2019, 22.43
2 responses
44 visningar
0 gillar
Feuflux
av Feuflux

Skapad av entomophobiac, Igår, 16.40
7 responses
182 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av Svarte Faraonen, Igår, 09.11
25 responses
370 visningar
1 gillar
Quadrante  
Skapad av Galdermester, Igår, 16.44
3 responses
73 visningar
0 gillar
Siljestam  
Skapad av Henke, Igår, 13.39
17 responses
339 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av clarence redd, 14 February 2019, 22.08
15 responses
478 visningar
8 gillar
Grisodlar'n  
Skapad av Leon, 11 January 2019, 14.33
121 responses
4.467 visningar
2 gillar
Leon
av Leon

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

Som en som har varenda lunta och produkt som gavs ut till MUA, förutom VRS, måste jag sägs att jag tycker det är grymt kul och välkommet att de görs tillgängliga igen! Grymt kul

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Henke Visa inlägg
      Ligger tre Pirit-böcker uppe på Tradera just nu (450-750kr), men ingen är budad på. Finns en Hindenburg-bok med bud på 1600 och en Nordholmia-bok med bud på 1700.

Undrar om man skulle passa på att sälja sina böcker redan nu? (har inte Nordholmia, men de andra två). :-)
      4 Pirit uppe nu inom samma spann. En Nordholmia för 1950:-. 3 Hindenburg (895-1200:- )

Notera nytrycket som ger alla tre för 750:- :-)

Kommentera

Då jag missade hela Mutant:UA-tåget, hur är det jämfört med Mutant 2? Som jag tolkat det är rätt närbesläktat, men att man utvecklade settingen vidare i och med alla böcker.

Kommentera

Det är bättre, större och mer vuxet. Fast om man inte gillar att skurkar heter cappuccino eller stroganoff kanske det inte är ens kopp te.
          Jag var dock mellan tio och fjorton när jag spelade mutant 2 och 26 år utan barn när jag började spela mutant ua så det kanske beror på det

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Lupus Maximus Visa inlägg
            Då jag missade hela Mutant:UA-tåget, hur är det jämfört med Mutant 2? Som jag tolkat det är rätt närbesläktat, men att man utvecklade settingen vidare i och med alla böcker.
            Läs detta sår du en väldigt bra bild av MUA. Det är det första konventsäventyret och formligen osar av MUA-känsla!!
            https://docplayer.se/15037525-Ett-av...-marklund.html

Kommentera

Ursprungligen skrivet av crilloan Visa inlägg
              Kan man få bumpa frågan om BRP som det står i kickstarern?

Det avgör det liksom för min del.

/C
              Instämmer i denna

Kommentera

Ursprungligen skrivet av afUttermark Visa inlägg
                Det är bättre, större och mer vuxet. Fast om man inte gillar att skurkar heter cappuccino eller stroganoff kanske det inte är ens kopp te.
                Jag var dock mellan tio och fjorton när jag spelade mutant 2 och 26 år utan barn när jag började spela mutant ua så det kanske beror på det
                Jag kanske skall skippa äventyren...

Kommentera

Eftersom jag mest är intresserad av Gryningens beskyddare och helst som PDF får jag vänta till den dyker upp på DTRPG.

Kommentera

Ser ut som att det blivit dags att hitta på en ny lista med stretch goals...

(nytryck av ulvriket, nytryck av ulvriket, nytryck av ulvriket, nytryck av ulvriket, nytryck av ulvriket)

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Rangertheman Visa inlägg
                      Eftersom jag mest är intresserad av Gryningens beskyddare och helst som PDF får jag vänta till den dyker upp på DTRPG.
                      Jag kan inte minnas att det går att köpa PDF.er utan att köpa fysiska böcker (via webbshopen), när det rör Mutant och Fria Ligan. Men kan ha fel.

Har sett gamla UA-böcker säljas för dyra pengar i dagarna, känns nästan som blåsningar (även om det givetvis är upp till köparen att fatta beslut). Man vill nästan kapa annonserna och skriva: "du vet väl att du kan köpa hela trilogin för 750kr just nu, istället för en bok för 900kr".

Kommentera

Ursprungligen skrivet av P.eLL.e Visa inlägg
                        Man vill nästan kapa annonserna och skriva: "du vet väl att du kan köpa hela trilogin för 750kr just nu, istället för en bok för 900kr".
                        Eller hur! Jag har fått bita mig i tungan flera gånger. Vet inte riktigt vad som känns "rätt" i frågan.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Henke Visa inlägg

4 Pirit uppe nu inom samma spann. En Nordholmia för 1950:-. 3 Hindenburg (895-1200:- )

Notera nytrycket som ger alla tre för 750:- :-)
                          Nu är det intressant. En Nordholmiabok ligger uppe för 450:- vilket måste vara det lägsta ingångspriset på flera år. Även Hindenburg ligger uppe för 450:-

Kommentera

Med tanke på de nya töjmålen kommer även Zonernas Zoologi att rasa i pris.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Rymdhamster Visa inlägg

Eller hur! Jag har fått bita mig i tungan flera gånger. Vet inte riktigt vad som känns "rätt" i frågan.
                              Kan ju vara så att samlare vill ha första utgåvan. Så resonerar jag ibland.

/M

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Magnus Seter Visa inlägg

Kan ju vara så att samlare vill ha första utgåvan. Så resonerar jag ibland.

/M
                                Sure, jag får bita mig i tungan ibland för att inte ha åsikter om det också ;)

Såg nyligen någon som försökte sälja ett fortfarande orginalinplastat Drakborgen för 4500 spänn. Jag avstod från vidare frågor.

Kommentera

Arbetar …
                                X