Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Vampire] Vi har gjort en logga.

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Khan, Idag, 12.54
16 responses
177 visningar
1 gillar
Khan
av Khan

Skapad av Rickard, 02 August 2018, 18.13
23 responses
896 visningar
9 gillar
Bolongo
av Bolongo

Skapad av Mannen i skogen, Idag, 16.36
0 responses
22 visningar
0 gillar
Mannen i skogen  
Skapad av Cyberhest, 27 November 2018, 12.12
3 responses
196 visningar
4 gillar
Cyberhest  
Skapad av God45, 27 March 2018, 21.04
88 responses
4.701 visningar
12 gillar
God45
av God45

Skapad av Minion X, Idag, 00.50
4 responses
154 visningar
0 gillar
Cybot
av Cybot

Skapad av Skarpskytten, 02 July 2018, 09.29
4 responses
429 visningar
0 gillar
Skarpskytten  
Skapad av buenaventura, 23 November 2018, 13.15
8 responses
172 visningar
0 gillar
buenaventura  
Skapad av ceruleanfive, 26 November 2018, 09.48
3 responses
100 visningar
6 gillar
ceruleanfive  
Skapad av Vicotnik, Igår, 22.04
3 responses
155 visningar
4 gillar
Rymdhamster  
X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• [Vampire] Vi har gjort en logga.

Spelet kommer 2018.

https://www.worldofdarkness.com/v5

Otroligt bra gäng. Och bra spel.

Fan vad snyggt!

Kommentera

Farligt det där. Jag gjorde en logga till CM77, och plötsligt hade jag börjat bygga ett omslag till loggan, och en inlaga till omslaget, och dragit på mig en projektgrupp för att färdigställa inlagan, och förväntansfulla köpare på nätet. Loggor leder till en massa bekymmer.

Kommentera

Ja, det blir bara en massa jobb.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av wilper Visa inlägg
          Farligt det där. Jag gjorde en logga till CM77, och plötsligt hade jag börjat bygga ett omslag till loggan, och en inlaga till omslaget, och dragit på mig en projektgrupp för att färdigställa inlagan, och förväntansfulla köpare på nätet. Loggor leder till en massa bekymmer.

Det går alldeles utmärkt att börja med en logga, och sedan vara nöjd. Tro mig, jag har säkert 4-5 projekt där det mest klara är just loggan! :)

Kommentera

Ja, snygg logo! Gillar inte hacken i den bara. Funkar väl hyfsat i själva bosktäverna men linjerna ser lite konstiga ut. Hade hellre sett den helt clean utan några effekter.

Kommentera

Najs!

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Måns Visa inlägg
                Ja, snygg logo! Gillar inte hacken i den bara. Funkar väl hyfsat i själva bosktäverna men linjerna ser lite konstiga ut. Hade hellre sett den helt clean utan några effekter.
                Kan ingen med lite Layoutskills få in in den på Vampires klassiska gröna bakgrund?
                Jag är nyfiken på om man stör sig mer eller mindre på hacken då.

Edit: jag tror man stör sig mindre om loggan hamnar på den gröna "marmor"-bakgrunden.
                Last edited by anth; 22 December 2017, 16.14.

Kommentera

Coolt! Av ren nyfikenhet, vad är din roll i projektet Arfert, och vilka andra är med? Som inbitet KARTAS-fan har jag sedan innan koll på att Ken Hite är med, men inte riktigt vilka andra som är med.

Kommentera

Jag jobbar på White Wolf sedan snart 2 månader, med flera projekt. Det första var Vampire-loggan. Just nu håller jag på med flera saker i projektet, mer info kommer när det blir officiellt. Min titel på WW är "Art & Editor", så det är lite allt möjligt. Det är som sagt många inblandade i ett så här stort spel, som Ken Hite. De jag jobbar närmast med är Martin Ericsson, Karim Muammar, Jason Carl, Dhaunae De Vir och Tobias Sjögren på White Wolf HQ, men det är naturligtvis många fler inblandade i spelet. Som den inte helt obekante Mark Rein-Hagen. För att bara nämna en.

Kommentera

Snyggt. Jag gillar verkligen hur delar i loggan ger nods till både 1st och Revised edition, samtidigt som ni har fått med den klassiska Ankh-kniven.

De där subtila skadorna på linjen ger både vibbar av våld (som kniv/klo skadan ovanför E:et) och den övriga vitrifieringen hintar mot uråldrighet och sönderfall. Överlag underbar användning av negative space.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Måns Visa inlägg

Det går alldeles utmärkt att börja med en logga, och sedan vara nöjd. Tro mig, jag har säkert 4-5 projekt där det mest klara är just loggan! :)
                        Samma här, fast jag slutar innan jag gjort loggan.

Kommentera

Affe, snabb fråga. Är folket som gjorde Blood and Smoke och de andra senaste upplagorna av WOD med och gör detta, eller är ni ett annat gäng?

Kommentera

Snygg och stilren. Nu ser jag ju jättedåligt muförtiden men undrar hur ni tänkte med kerningen? VAM är en knepig kombo. Nästan som LAV.
                            Roligt att just du jobbar med WOD arfert! Så glad för din skull!!

Kommentera

Gillar den. Tummen upp till Arfert!

Kommentera

Arbetar …
                              X