Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Promotion] Scenariobiblioteket är öppet

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Flanellkatt, 11 February 2019, 05.26
160 responses
9.259 visningar
2 gillar
Arfert
av Arfert

Skapad av afUttermark, 13 February 2019, 14.22
35 responses
762 visningar
2 gillar
Henke
av Henke

Skapad av God45, Igår, 19.35
11 responses
120 visningar
0 gillar
pappa
av pappa

Skapad av krank, 11 February 2019, 22.43
2 responses
44 visningar
0 gillar
Feuflux
av Feuflux

Skapad av entomophobiac, Igår, 16.40
7 responses
183 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av Svarte Faraonen, Igår, 09.11
25 responses
370 visningar
1 gillar
Quadrante  
Skapad av Galdermester, Igår, 16.44
3 responses
73 visningar
0 gillar
Siljestam  
Skapad av Henke, Igår, 13.39
17 responses
339 visningar
2 gillar
entomophobiac  
Skapad av clarence redd, 14 February 2019, 22.08
15 responses
478 visningar
8 gillar
Grisodlar'n  
Skapad av Leon, 11 January 2019, 14.33
121 responses
4.467 visningar
2 gillar
Leon
av Leon

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• [Promotion] Scenariobiblioteket är öppet

Vi har nu efter lång tid och mycket jobb öppnat scenariobiblioteket som återfinns på scenariobiblioteket.se nu gäller det att hålla det levande så att det kan ge den spridning av bra konventsscenarion som vi hoppas på. Gå gärna in och kolla runt och skriv gärna kommentarer (helst positiva) i den här tråden.

Fantastiskt! Ska kollas in!

Kommentera

Länkar är billiga!

scenariobiblioteket.se

Kommentera

Hm... Har märkt att det inte riktigt verkar som om er hemsida funkar helt i min ände - vare sig i Firefox eller i Chrome.

Allt ser fint ut och funkar bra, men menylisten till vänster vägrar scrolla, vilket är illa när den klipps av redan vid bokstaven N som i Neotech...

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Khan Visa inlägg
          Hm... Har märkt att det inte riktigt verkar som om er hemsida funkar helt i min ände - vare sig i Firefox eller i Chrome.

Allt ser fint ut och funkar bra, men menylisten till vänster vägrar scrolla, vilket är illa när den klipps av redan vid bokstaven N som i Neotech...
          Vaffan jag har ju fixat det en gång. Men jag uppdaterade grejer förra veckan, så det kanske bröt ihop igen. Eller så fixade jag det aldrig.

Ska kolla. Klart det ska funka, men jag kan inte garantera hur lång tid det tar att hitta nån som kan hjälpa mig att kolla. Alla på jobbet är typ sjuka.

/Magnus

Kommentera

Jag har gjort en snabbfix så att kategorierna visas i en drop down-meny. Så nu är det "bara" taggarna som man inte kommer åt i vänstermenyn.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Magnus Seter Visa inlägg
              Jag har gjort en snabbfix så att kategorierna visas i en drop down-meny. Så nu är det "bara" taggarna som man inte kommer åt i vänstermenyn.
              Det var en bra idé, men det funkar tyvärr inte det heller. Jag kan klicka fram menyn och markera ett alternativ, men sen händer ingenting. Det är som om det saknas ett enter-slag, så att säga.

Kommentera

Jag har ingen aning om vad jag gjort men nu funkar det hos mig i Safari, Firefox och Chrome.

Testa gärna om det funkar för dig.

Kommentera

Nu funkar det! Finemang!

Nu är det bara att vänta på att någon kollar redaktörsmejlen och ser om det jag skickade in kommit fram också...

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Khan Visa inlägg
                    Nu funkar det! Finemang!

Nu är det bara att vänta på att någon kollar redaktörsmejlen och ser om det jag skickade in kommit fram också...
                    Där får jag hänvisa till den som får redaktörsmejlen (inte jag).

:-)

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Magnus Seter Visa inlägg

Där får jag hänvisa till den som får redaktörsmejlen (inte jag).

:-)
                      That would be me. Nu har jag iaf svarat, men som jag nämnde på ett annat ställe så har jag väldigt mycket för mig i livet för tillfället så det tar ett tag för saker att komma upp, förhoppningsvis kommer snart någon och vill hjälpa till, och det krävs verkligen ingen teknisk kompetens nu när hela plattformen är på plats (och Magnus tar ändå hand om det tekniska). Det är mer administration än teknik så att säga, och sen finns förstås alla möjligheter för den som så önskar att göra mer än administration, som marknadsföring till exempel om en gillar sånt, eller att försöka kontakta olika författare som en vet har skrivit bra saker eller så, sånt skulle inte skada (så länge vi har administrationen på plats då förstås så att inte nya grejer bara läggs på hög :) ).

Kommentera

Arbetar …
                      X