Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Nyhet!] Trudvang Kickstartar

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Huggsnok, 16 April 2018, 17.27
3 responses
404 visningar
4 gillar
Swedish Chef  
Skapad av ManU77, Igår, 22.53
1 response
28 visningar
0 gillar
Swedish Chef  
Skapad av Swedish Chef, 11 October 2018, 14.38
77 responses
2.333 visningar
2 gillar
Basilides  
Skapad av God45, Igår, 16.18
13 responses
231 visningar
1 gillar
Basilides  
Skapad av Basilides, 09 October 2018, 18.35
6 responses
362 visningar
5 gillar
Basilides  
Skapad av jascon, 14 October 2018, 09.32
7 responses
426 visningar
1 gillar
jascon
av jascon

Skapad av Krille, Igår, 11.40
2 responses
150 visningar
4 gillar
Swedish Chef  
Skapad av anth, Igår, 12.03
1 response
94 visningar
2 gillar
God45
av God45

Skapad av .Per., 14 October 2018, 22.48
25 responses
406 visningar
0 gillar
Genesis
av Genesis

Skapad av jascon, Igår, 11.00
0 responses
111 visningar
2 gillar
jascon
av jascon

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• [Nyhet!] Trudvang Kickstartar

Såg idag att Riotminds kommer kickstarta en engelsk utgivning av Trudvang. Därmed blir också utgivningen av Götterdämmerung uppskjuten.

Missa inte....

https://www.kickstarter.com/projects...ang-chronicles

Kommentera

Påskägg #2 lär också kläckas. Ska bli spännande att se om det blir något mer efter det.

Kommentera

Förstår inte riktigt... På pledge level Adventurer för 600 kr, får man då hela 6 böcker i print?!

Game Master guide (Hardback)
        Players Guide (Hardback)
        Bestiary (Hardback)
        Wildheart (Softback or Hardback)
        Weavers of Magic
        Gods and Priest

Kommentera

Förstår inte riktigt... På pledge level Adventurer för 600 kr, får man då hela 6 böcker i print?!

Players Guide (Hardback)
          Bestiary (Hardback)
          Weavers of Magic
          Gods and Priest

Kommentera

Ursprungligen skrivet av andersb80 Visa inlägg

Players Guide (Hardback)
            Bestiary (Hardback)
            Weavers of Magic
            Gods and Priest
            Så tolkar jag det också. Men att det står fyra böcker i Pledge-rutan beror förmodligen på att de inte visste om målen skulle uppnås.

Kommentera

Får säga att det är en otroligt prisvärd deal i så fall! Tolkar det också som att spelledarskärm och karta ingår i det priset.

Kommentera

Ja, det är sjukt mycket backers får för 600 kr + 100 kr frakt. Å andra sidan kommer jag förmodligen aldrig att spela något rollspel på engelska. Men jag har lagt in 700 spänn ändå :)

Kommentera

Har faktiskt bekanta på ett amerikanskt forum som frågat mig om den. Så intresset verkar finnas även på andra sidan pölen.

Kommentera

Ja, intresset verkar rätt stort. De har kommit upp till nästan 1,2 MSEK med 16 dagar kvar och det måste vara ett stort antal backers från USA och resten av världen för att nå dom nivåerna.

Kommentera

Fasen, man blir ju sugen att köpa bara för att det ser så snyggt ut, och man vill ju inte missa något. :) Är det någon som vet hur reglerna kommer att vara? Jag har ju alla svenska böcker (men inte sett något av de digitala), får jag någonting mer än texten översatt till engelska?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Zire Visa inlägg
                        Fasen, man blir ju sugen att köpa bara för att det ser så snyggt ut, och man vill ju inte missa något. :) Är det någon som vet hur reglerna kommer att vara? Jag har ju alla svenska böcker (men inte sett något av de digitala), får jag någonting mer än texten översatt till engelska?
                        Såhär skriver de i Kickstartern: "This will be an updated version of the rules, released in our online RPG service 2014."

Jag har bara använt online-reglerna som fanns innan de gjorde om sin tjänst 2014 så jag vet inte hur mycket de skiljer sig mellan gamla och nya onlinetjänsten. De gamla onlinereglerna var hur som helst i princip identiska med det som sedan kom i jubileumsutgåvan.

Kommentera

Ser jäkligt prisvärt ut! Nån som har några teorier om varför?

Vad ska man pladega om man vill ha allt tryckt material, men struntar i övriga saker?

Kommentera

Nån som fått sina saker? Vad tycker ni?

Jag verkar fått dubbletter av en massa saker jag kanske eller kanske inte beställt/betalat för. Hursomhelst blir dubbletterna perfekta julklappar.

Tycker vid en första genombläddring produkterna ser riktigt bra ut.

Kommentera

Jag tycker böckerna ser mycket bra ut men tyvärr har Riotminds åter igen misslyckats med korrekturen, och det känns märkligt att böckerna har fel här och där, när de har fått frivillig hjälp från engelskspråkiga backers vilka har påpekat fel och brister.

Kommentera

Arbetar …
                              X