Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[Evenemang] DanCon XV

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av stenhöna, 24 March 2019, 01.44
16 responses
223 visningar
0 gillar
Staffan
av Staffan

Skapad av Lightshy, Igår, 21.34
13 responses
215 visningar
0 gillar
Dimfrost  
Skapad av runequester, Idag, 04.31
2 responses
70 visningar
0 gillar
Staffan
av Staffan

Skapad av Den Gamle, 13 March 2019, 10.49
55 responses
2.971 visningar
4 gillar
Staffan
av Staffan

Skapad av Quadrante, Idag, 11.46
0 responses
20 visningar
0 gillar
Quadrante  
Skapad av Måns, Idag, 10.52
5 responses
105 visningar
1 gillar
Björn den gode  
Skapad av krank, 24 March 2019, 21.22
38 responses
1.159 visningar
12 gillar
chrull
av chrull

Skapad av crilloan, 23 February 2019, 09.04
57 responses
1.988 visningar
2 gillar
koraq
av koraq

Skapad av Per, 23 March 2019, 21.45
99 responses
3.391 visningar
4 gillar
Mekanurg  
Skapad av Khan, 07 January 2019, 19.19
17 responses
277 visningar
3 gillar
Khan
av Khan

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Ser fram emot i morgon :)
    Jag räknar med att andra har med sig kul saker som jag kan spela ;)

Kommentera

• NU är huset färdigstädat!

Ni är hjärtligt välkomna i morgon.

De som kommer först får hjälpa till att bära stolar.

Kommentera

• Jag tänker förvarna att mitt utlovade spelledande nog lär utebli. På grund av en rätt ordentlig förkylning senaste dagarna har jag varit utan röst och mina stämband håller inte för spelledande (jag är fortfarande lite hes).

Kommentera

• Väldans trevligt igår! Stort tack till Dante för hela arret och stort tack till alla jag hade nöjet att prata med, lyssna på och spela med!

Kommentera

• Kul som fan igår!
            Spelade Spindelkonungens pyramid, svärdets sång och into the jungle. Good stuff

Kommentera

• Som alltid var det ett väldigt trevligt DanCon, stort tack till Dante för årets konvent.

Kommentera

• Mycket trevligt och sånt!

Mask och Jocke: jag lyckades i Årstaberg! Sursnarra ur automaten på vägen hem, woop woop!

Kommentera

• DanCon är ett av två konvent jag försöker åka på varje år, och ärligt talat vinner DanCon över GothCon på ren trevlighet. Stort tack till Dante för gästfriheten!

Jag spelade som vanligt ingenting, trots att jag den här gången faktiskt hade tänkt det... Men det blev intressanta möten på övervåningen istället, och roliga samtal i köket =)

Kommentera

• Tackar hjärtligast för gästfriheten. Lika mysigt som förra året och lika kul att lyssna på de inbjudna gästerna. 😊

Även om jag mest pratade med sådana jag spelar rollspel med i vanliga fall så var det kul att stöta på alla andra samt att få testa lite nya brädspel. 🌹

Also - Tack till den vänliga mannen i köket för allergitabletterna! Hade fått vända om till Älvsjö utan denna generösa gest!
                    Last edited by Liten; 03 March 2019, 19.36.

Kommentera

• Ett stort tack till dante för att han låter oss nördar vara i hans hem och dricka upp hans te.

Mitt mål var att försöka spela mer spel än vanligt, men det gick inte speciellt bra, men jag hade ändå trevligt.
                      Bäst på konventet tror jag var att få prata regissören Joe Dante med fler som uppskattar hans geni.
                      Sämst tror jag var musiken dante spelede under natten (Metall fast med pruttljud istället för sång).

Sedan Dante misstänker jag att den ena av dina katter ogillar mig, för varje gång jag gick upp för trappan kom hen nerspringandes och när jag gick ner sprang hen upp.

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Lukas Visa inlägg
                        .
                        Sämst tror jag var musiken dante spelede under natten (Metall fast med pruttljud istället för sång).
                        Det krävs ju en alldeles särskilt form av geni för att uppskatta Bum Sick. ;)

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Lukas Visa inlägg
                          Bäst på konventet tror jag var att få prata regissören Joe Dante med fler som uppskattar hans geni.
                          Tror dock inte att The Burbs / En Djävul till Granne nämndes. Det är en av mina Joe Dante favoriter bland annat för att Tom Hanka krossar två ölburkar och Carrie Fisher surt säger ”Du krossade just två ölburkar, är du nöjd nu?”. Och för att Brother Theodore är med i filmen.

Bra DanCon över lag för min del. Känner mig dock typ bakis av att ha lyssnat och pratat så mycket, med så många.

Tack Dante för att du orkar ha med oss alla att göra i alla fall en gång om året.

Kommentera

• Ursprungligen skrivet av Stövelkatten Visa inlägg

Det krävs ju en alldeles särskilt form av geni för att uppskatta Bum Sick. ;)
                            Nu ångrar jag lite att jag åkte hem så tidigt...

Kommentera

• Stort tack för att jag fick komma, lika trevligt som jag förväntade mig efter att ha hört alla rykten och rapporter från tidigare år.

Kommentera

• Tack för ett supertrevligt konvent!

Kommentera

Arbetar …
                                X