Tillkännagivande

Tillkännagivande Module
Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[GothCon] Lag på GothCon

Sidnamn Module
Flytta Ta bort Minimera

Senaste inlägg

Senaste inlägg Module
Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Skapad av Caligo, Idag, 08.29
0 responses
21 visningar
0 gillar
Caligo
av Caligo

Skapad av krank, 25 May 2017, 20.55
15 responses
263 visningar
0 gillar
2097
av 2097

Skapad av Tony.Meijer, 28 May 2017, 16.07
52 responses
436 visningar
0 gillar
2097
av 2097

Skapad av 2097, 28 May 2017, 10.33
35 responses
465 visningar
5 gillar
2097
av 2097

Skapad av Caligo, 25 April 2017, 09.03
16 responses
332 visningar
4 gillar
Caligo
av Caligo

Skapad av Mundo, Igår, 10.44
5 responses
150 visningar
1 gillar
Jocke
av Jocke

Skapad av cogitare, Igår, 13.49
32 responses
337 visningar
3 gillar
Rymdhamster  
Skapad av Samuel, Igår, 21.25
1 response
40 visningar
3 gillar
Samuel
av Samuel

Skapad av P.eLL.e, Igår, 22.17
2 responses
64 visningar
2 gillar
2097
av 2097

Skapad av krank, Igår, 16.51
1 response
44 visningar
0 gillar
Daniel
av Daniel

X
Konversationsdetalj Module
Minimera
  • Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• [GothCon] Lag på GothCon

Jag vill spela rollspel på GothCon! Förra året gick det ju lysande att få ihop lag på det här sättet så jag gör det igen.

Vilka vill spela med mig och vad är ni intresserade av att spela?

Jag är sugen på Det Mahariska kriget, KULT och Western.

Om ni vill använda tråden till att göra lag där inte jag ingår så funkar det också bra men jag vill vara med nånstans. :)

/Cissi

Jag vill spela Western med dig i år igen.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Lukas Visa inlägg
      Jag vill spela Western med dig i år igen.
      Lysande!

Kommentera

Jag, Sia och en icke-forumit som heter Björn (du har nog spelat med honom online Cissi) kan adoptera er båda till ett redan bokat pass Western.

Kommentera

Jag har bokat in ett lag till Det Mahariska Kriget på fredagen, pass 2. Just nu är vi två garanterade deltagare, möjligen tre. VI har plats för, om jag läser beskrivningen rätt, sex spelare totalt. Vi kommer med stor sannolikhet att spela med Robert själv som SL även i år.

Så... Jag vill gärna spela Leviathan med dig i år igen! Och om nån annan också vill spela med oss så finns det möjlighet för det också.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av luddwig Visa inlägg
            Jag, Sia och en icke-forumit som heter Björn (du har nog spelat med honom online Cissi) kan adoptera er båda till ett redan bokat pass Western.
            Vilket pass är det ni bokat?

Kommentera

Ursprungligen skrivet av krank Visa inlägg
              Jag har bokat in ett lag till Det Mahariska Kriget på fredagen, pass 2. Just nu är vi två garanterade deltagare, möjligen tre. VI har plats för, om jag läser beskrivningen rätt, sex spelare totalt. Vi kommer med stor sannolikhet att spela med Robert själv som SL även i år.

Så... Jag vill gärna spela Leviathan med dig i år igen! Och om nån annan också vill spela med oss så finns det möjlighet för det också.
              Jag kan tänka mig att vara med på Det Mahariska kriget på pass 2 fre. Är även sugen på Varselklotet på pass 1 fre om det är någon annan som har plats över?

Kommentera

Jag/Vi försöker också boka in oss till just detta spelpass, men jag lyckas bara anmäla mig som spelledare.

Kommentera

Äsch! När jag pratade med Robert om att spela Leviathan på GothCon nämnde han dig krank och sa att du brukar boka pass 5. Jag bokade därför med flit pass 2 för att få spela med Robert utan att rubba dina rutiner.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Lukas Visa inlägg
                    Vilket pass är det ni bokat?
                    Pass 3. Och vi bits inte, åtminstone inte mer än folk i allmänhet.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av Vintrastorm Visa inlägg
                      Jag/Vi försöker också boka in oss till just detta spelpass, men jag lyckas bara anmäla mig som spelledare.
                      Som enskild person kan man inte anmäla sig som spelare till rollspels-arr. Man anmäler sig som "lag". Så först "Skapa nytt lag", sedan "Ny anmälan" för det lag man skapat.

Kommentera

Ursprungligen skrivet av luddwig Visa inlägg

Äsch! När jag pratade med Robert om att spela Leviathan på GothCon nämnde han dig krank och sa att du brukar boka pass 5. Jag bokade därför med flit pass 2 för att få spela med Robert utan att rubba dina rutiner.

Jo, det brukar bli femman, framför allt eftersom jag brukar resa på fredagen och vill slippa stressa. I år ligger påsklovet så att jag kan komma redan på torsdagen, så jag prövar det i år =)

Kommentera

Krank! Jag vill gärna spela med dig i år igen och det passet funkar bra - så Leviathan pass 2 på fredag.
                          luddwig! Jag hakar gärna på dig och Sia på ert Westernpass, Lukas också?? :) - Western pass 3 på fredag(?)

Kommentera

Western körs inte på pass 3 på fredag. Men vi kör alla pass utom nattpassen, dvs 1,2,4,5 och 7.

/Anders & Tove

Kommentera

Jag vet inte om passen numrerats om sedan jag bokade eller om jag hade otur när jag tänkte men mitt lags Westernspel är i alla fall pass 4, lördag 10-15, inte 3 som jag skrev tidigare. Passa det för dig Cissi? Lukas? Ett byte till Western pass 2, dvs. fredag kväll, är också tänkbart eftersom vi fått flytta Leviathan. Så om pass 2 är bättre för er, hojta till!
                              Last edited by luddwig; 06 February 2017, 13.04.

Kommentera

Arbetar …
                              X