Tillkännagivande

Minimera
Inga tillkännagivanden ännu.

[LinCon] Vem kommer? Vad ska ni göra? Vad ser ni mest fram emot?

Minimera
X

• Filtrera
  • Tidsrymd
  • Visa
Rensa All
nya inlägg

• Vicotnik
    svarade
    Jag har för mig att det är wilper som har gjort den.

Kommentera:

• APM
    svarade
    Lite off topic, men tänkte på tal om indierummet! Vicotnik, wilper mfl. Vet ni var man kan hitta technical support simulator? Eller kan någon skicka det till mig?

Kommentera:

• pappa
    svarade
    Jag dyker nog upp lite passivt på lördagen, mest för att drälla runt och kanske köpa nåt spel men kommer inte spela något själv.

Kommentera:

• McAber
    svarade
    Har bokat upp mesta tiden för rollspelscenarion för mig och resten av PLEW. Drar igång kl 9 på torsdag med att spela utskämda Warhammer-dvärgar.

Kommentera:

• Hellzon
    svarade
    Jag kommer! Te och Indierum är min plan också.

Kommentera:

• ceruleanfive
    svarade
    Jag dyker upp! Blir en hel del Bläckfisk-monter, men jag hoppas kunna hänga i Indierummet övrig tid.

Kommentera:

• Björn den gode
    svarade
    Jag kommer! Tänkte spela magic-sm, spela drakar och bananer i indierummet med syskonbarnen och har faktiskt anmält mig till ett rollspelspass också men minns inte vad det hette.

Kommentera:

• Cissi
    svarade
    Ursprungligen skrivet av Vicotnik Visa inlägg
    Lukas Har för mig det är "Solhaga" som hållplatsen heter. Men lättaste landmärket är efter att bussen har svängt av från en stor rondel så ligger ett mc donalds, där ska du kliva av. Dvs plinga när bussen svänger av rondelen.
    Då åker du 3:an mot Ryd. Olika linjer, förvirra honom inte. :) 12:an är liiiite närmare. Men det är ganska hugget som stucket.

Kommentera:

• Vicotnik
    svarade
    Ursprungligen skrivet av Cissi Visa inlägg

Yay!

Linje 12 mot Lambohov från resecentrum. Kliv av på hållplats "universitetet golfbanan".
    Lukas Har för mig det är "Solhaga" som hållplatsen heter. Men lättaste landmärket är efter att bussen har svängt av från en stor rondel så ligger ett mc donalds, där ska du kliva av. Dvs plinga när bussen svänger av rondelen.

Kommentera:

• Vicotnik
    svarade
    Jag kommer vara där och spelleda i Indierummet.

Kommentera:

• Genesis
    svarade
    Lukas har ju redan avslöjat att jag kommer, men det var väl ingen överraskning. Generellt samma plan som Cissi. Spel, LinConburgare och löjliga mängder te. Allt konsumerat i Indierummet. Hoppas att de har stora muggar i år igen!

Kommentera:

• Cissi
    svarade
    Ursprungligen skrivet av Mekanurg Visa inlägg
    Jag känner mig starkt lockad av att daytrippa dit med min dotter Elin. Men osvuret är bäst,
    Det skulle vara kul att se dig där. Om du kommer så titta förbi indierummet. :)

Kommentera:

• Cissi
    svarade
    Ursprungligen skrivet av Lukas Visa inlägg
    För första gången ska jag ner till Lincon i år, jag kommer vara arrangör för indierummet tillsammans med Vicotnik, Kim och Genesis. Så jag tror jag mest kommer hänga där och spela så mycket bra indiespel jag kan hinna med.

Som det ser ut just nu kommer jag ner med buss Torsdag förmiddag, förutsatt att jag lyckas hitta ifrån busstation till konvent.
    Yay!

Linje 12 mot Lambohov från resecentrum. Kliv av på hållplats "universitetet golfbanan".

Kommentera:

• Mekanurg
    svarade
    Jag känner mig starkt lockad av att daytrippa dit med min dotter Elin. Men osvuret är bäst,

Kommentera:

• Lukas
    svarade
    För första gången ska jag ner till Lincon i år, jag kommer vara arrangör för indierummet tillsammans med Vicotnik, Kim och Genesis. Så jag tror jag mest kommer hänga där och spela så mycket bra indiespel jag kan hinna med.

Som det ser ut just nu kommer jag ner med buss Torsdag förmiddag, förutsatt att jag lyckas hitta ifrån busstation till konvent.

Kommentera:

Senaste inlägg

Minimera

Diskussioner Statistik Senaste inlägg
Started by ceruleanfive, 26 November 2018, 10.48
65 responses
1.343 visningar
6 gillar
Senaste inlägg ceruleanfive  
Started by Björn Wärmedal, 10 October 2019, 13.10
34 responses
919 visningar